Om het even te verduidelijken;
======================================
Engels.
Roelly winklaar;
Hi guys,this is roelly winklaar from team bsn.
I have written something on paper because everybody knows my english isn't that good, Yesterday I have written it on paper so I can tell my fans what has happened.
But erm.. The new york wasn't one of my best (Of this year) But erm.. It wasn't my best show since last year..
The reason I am not doing the next few shows is so I can come back in shape.
I fight for the line-up, and know I have alot of hype around me.
I try to do my best to live up to the hype of the show, my goals, the fans and the sport.
The last couple of months my body took alot of beating, so my team and my friends said it was time to take some time off.
I have to have surgery, take some time off and recover to be bigger and better in 2012.
I will return to the stage in 2012 and fight for my way back to the olympia stage in 2012.
I would like to thank my fans and BSN for all the support!
Thank you,
Roelly Winklaar.
=========================================
Nederlands:
Roelly Winklaar;
Hey mensen, dit is Roelly Winklaar van team BSN.
Ik heb iets geschreven op papier, omdat iedereen weet dat mijn engels niet echt je van het is.
Gisteren heb ik het dus maar op papier gezet zodat ik al mijn fans kan vertellen wat er allemaal speelt.
Maarre... The New York was niet een van mijn beste line-ups (NYP Dit jaar) Maarre.. Zeker niet sinds vorig jaar..
De reden dat ik een aantal shows moet missen is zodat ik kan herstellen en terug kan komen in mijn oude betere shape.
Ik vecht voor de line-up (Posedowns op podium) en ik weet dat er een enorme hype om mij heen gaande is.
Ik doe echt mijn best om de hype waar te maken, mijn doelen te bereiken en de verwachtingen van de fans en sport te bewerkstelligen.
De laatste paar maanden heeft mijn lichaam een enorme opdonder ondergaan, dus mijn team en vrienden hebben een halt toe geroepen.
Verplicht ben ik dus een time-out te nemen voor de operatie die ik moet ondergaan (Wees naar zijn kaak, dus dat zal het wel zijn) om uiteindelijk te herstellen en groter te zijn in 2012.
Ik zal terug keren op het podium in 2012 en vechten om mijn plaats in de olympia te verdienen in 2012.
Dank gaat naar alle fans en BSN voor alle support die ik ontvang!
Dank jullie wel!
Roelly Winklaar.
===========================================
Ik loop zelf altijd te zeiken dat er slecht vertaald wordt, dus nu even de tijd genomen om er zelf wat voor te doen
Gegroet!
Mark.