- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Achja haters gonna hate maar er staat er hoogstwaarschijnlijk ook 1tje zijn upright rows te doen terwijl die hem spot.
grappig hoe onervaren sporters altijd niet onder de indruk zijn van hoeveel een pro wegdrukt ... . Duidelijk een gebrek van realiteitszin en dat ze zelf een ego hebben van hier tot ginder . Met ouder worden beter dat , voor sommige ...
Grappig hoe onervaren sporters altijd niet onder de indruk zijn van hoeveel een pro wegdrukt ... . Duidelijk een gebrek van realiteitszin en dat ze zelf een ego hebben van hier tot ginder . Met ouder worden beter dat , voor sommige ...
Komop zeg, heeft niks met ego te maken.
Zeg toch nergens dat ik ooit zover kom of dat ik het beter kan.
Maar alle pro's hebben een bizar niveau, daarom zijn het ook pro's.
Dus ik probeer het in perspectief te zijn, want ik kan wel bij alle filmpjes en foto's helemaal trippen.
Maar ik vergelijk hem gewoon met andere pro's, vergelijken met amateur bbers of mensen uit totaal andere sporten is zinloos.
Heel ander niveau met training, middelen en doelen.
Alles wat die gasten doen vergeleken met alle mensen hier op dbb is bizar.
Dit is de pro sectie, niet de vergelijk het met jezelf sectie.
Als we alles in perspectief gaan plaatsen, moeten we dan bij elke training van jou zeggen: "Lol, wat is de big deal? Elke beginner pakt zwaarder.".
Topsport is exceptioneel, dat kan je moeilijk in perspectief plaatsen. De prestaties die daarbij geleverd worden zijn gewoon bijzonder. Of dat nou BB, wielrennen, tennis is of wat dan ook. Het is gewoon ongelofelijk dom om dat in perspectief te willen plaatsen en het ''normaal'' te vinden.

Ten eerst is het weer erg makkelijk om over mij te beginnen met bullshit maar dat terzijde:
Waarom zou het zo moeilijk zijn om het in perspectief te plaatsen? Dat doe je toch altijd bij topsport, je ziet bij holland sport toch ook niet iedereen alleen maar WOOOO of WAAAUUUUU roepen?
En als je dit niet kan dan mis je toch wel iets hoor![]()
Waarom denk je dat Holland Sport uberhaupt bestaat r*tard? Waarom krijgen die mensen een podium, op TV, wat succesvol genoeg is dat mensen daar naar blijven kijken? OMDAT topsport exceptioneel is.

Wie is hier nou de downer, leer eens begrijpend lezen of iets dergelijks.
Programma's zoals holland sport zenden toch niet alleen maar leuke filmpjes uit.
Ze geven commentaar en bespreken alles, wat volgens dbb maatstaven niet kan omdat ze zelf niet wereld kampioen zijn in die sport
Soms beoefenen ze die sport nog ineens, hou kunnen ze er dan verstand van hebben?
Wauw, knap is dat he roth![]()
Omdat de prestaties die door topsporters geleverd worden ongelofelijk bewonderenswaardig zijn.
gewicht aint everything snitches its all about mind muscle connection
groeten
janpeters