Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Kan iemand mij uitleggen wie KevinF is?

staat hij dichtbij Roelly oid?

Hij helpt roelly/sibil met een aantal dingen, o.a.:

Code:
"(Om de e-mail zo snel mogelijk te behandelen spring ik van tijd tot tijd bij in het antwoorden van algemene vragen, mocht je gerichte vragen aan Roelly en of Sibil willen stellen stuur ik deze graag voor je door)"

Verder ga ik er niet op in, kevin kom er maar in.

wou deze effe ter vergelijking s zien , Dennis vs Roelly.
Het begint er toch op te trekken , wil hem die pose wel s andersom zien doen ,is beter te vergelijken dan

[afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 13:04 ----------

Aardig wat massa bijgekomen voor 10 maanden!

Roally+Winklaar+-+04+-+Mr+Olympia+Contest+2010+-+www.Musclebase.Blogspot.com.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

idd,gaat de goeie kant op ,ik zou hem die pose echt s willen zien doen met zijn gezicht naar voren gericht.

Gaat goed zo te zien!
erg mooie foto ook.

wou deze effe ter vergelijking s zien , Dennis vs Roelly.
Het begint er toch op te trekken , wil hem die pose wel s andersom zien doen ,is beter te vergelijken dan

[afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 13:04 ----------

En dan zou Dennis nu bijna wedstrijd klaar moeten zijn. Volgens mij staat Roelly er beter voor en slaat de 'O' over....

ziekste onderrug ever, das gewoon een 2e kont:)

Als ik terug denk in de tijd dan zag Roelly er altijd super impressive uit en werd hij soms echt super hoog in de rankings voorzien door vele hier. Echter leek hij altijd meer massa te verliezen om schredded te raken als andere BBers. Denk dan ook dat we niet al te snel op de feiten vooruit moeten lopen. Feit blijft echter wel dat hij er in deze shape bruut uitziet!

Als ik terug denk in de tijd dan zag Roelly er altijd super impressive uit en werd hij soms echt super hoog in de rankings voorzien door vele hier. Echter leek hij altijd meer massa te verliezen om schredded te raken als andere BBers. Denk dan ook dat we niet al te snel op de feiten vooruit moeten lopen. Feit blijft echter wel dat hij er in deze shape bruut uitziet!

roelly is daarna ook genetically gifted omdat zijn spieren er super vol, rond en groot uitzien. Dus hij heeft wat dat betreft een streepje voor op anderen

roelly is daarna ook genetically gifted omdat zijn spieren er super vol, rond en groot uitzien. Dus hij heeft wat dat betreft een streepje voor op anderen

Mee eens, maar tegelijkertijd maakt dat het poseren weer iets lastiger..
Als je erover nadenkt, heeft hij die rondingen zo mooi door korte spieren/aanhechtingen.. en daardoor is strekken en poseren best lastig voor em denk ik zo..

Niet dat hij slecht poseert maar hier en daar merk je toch wel verschil in poses en de kwaliteit daarvan :) (Ondanks dat hij toch enorm is verbeterd sinds een aantal jaar terug uiteraard!)

Klinkt stom hoe ik het zeg, maar als je er logisch over nadenkt klopt het enigszins :P

is er ergens een tricep workout vid van hem
van een paar minuten lang

My training, exercises in detail
Posted on August 8, 2011 by rwblog
I’m getting a lot of e-mail containing questions about my training and exercises.
So we are going to blog about all my exercises in detail. This week we are going to take a look my leg training.

The barbell squat
Posted on August 8, 2011 by rwblog
The barbell squat (knee bend) – or simply: the squat –

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mainly a leg exercise that targets the quads, but you use your whole body when squatting. A heavy squat session will result in massive muscle soreness. The next day you will have a difficult time sitting down because your butt hurts so much.

Not everyone is built to be able to perform squats properly. Squats require a degree of flexibility and balance, smaller people with short legs will get the most from this exercise. They can usually perform squats with their feet flat on the floor.

Tall people (like me) tend to have more difficulty with the proper performance of the squatting motion. It can be hard task keeping the barbell balanced while going down.

Tall people have a tendency to lean far forward, you will feel tension in the lower back and buttocks.

Points of attention while squatting:

1. Keep the bar high on your neck
2. Place your handsets with a good and stable grip on the bar. The closer your hands are to your shoulders, the more upright your back will be.
3. Put up your feet shoulder width apart. There is no fixed rule for the distance between your feet, you need to find the best position to fit your body type.
4.Go at least ninety degrees downward (thighs parallel to the ground) or even slightly lower. This also strengthens the tendons of muscles.
Go down slowly, and try not to bounce when you’re down. Squeeze your muscle for a second or so before going back up.

<<<-- schaaltje

groetjes bartje

Ga ff uitleggen hoe je moet squatten ewa

schijnbaar vragen er heel veel mensen hoe of wat.. zodoende gaat hij zijn trainingen (oefeningen) posten :)

Knieën gaan ver naar voren toe:evilnana:

Dit is echt de shit waar we op zitten te wachten! Trainingstips van mensen met veel ervaring en kennis. Altijd wel gehoord dat lange mensen 'anders' zouden moeten squatten, maar dit werd in onze gym ontkent door powerlifters. (losers dat het zijn, ik luister nooit meer naar dat tuig). :)
Thnx for posting!

Terug
Naar boven