- Waardering
- 3.529
kan iemand mij uitleggen wie kevinf is?
Staat hij dichtbij roelly oid?
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan iemand mij uitleggen wie kevinf is?
Staat hij dichtbij roelly oid?
Kan iemand mij uitleggen wie KevinF is?
staat hij dichtbij Roelly oid?
"(Om de e-mail zo snel mogelijk te behandelen spring ik van tijd tot tijd bij in het antwoorden van algemene vragen, mocht je gerichte vragen aan Roelly en of Sibil willen stellen stuur ik deze graag voor je door)"
wou deze effe ter vergelijking s zien , Dennis vs Roelly.
Het begint er toch op te trekken , wil hem die pose wel s andersom zien doen ,is beter te vergelijken dan
[afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 13:04 ----------
Als ik terug denk in de tijd dan zag Roelly er altijd super impressive uit en werd hij soms echt super hoog in de rankings voorzien door vele hier. Echter leek hij altijd meer massa te verliezen om schredded te raken als andere BBers. Denk dan ook dat we niet al te snel op de feiten vooruit moeten lopen. Feit blijft echter wel dat hij er in deze shape bruut uitziet!
roelly is daarna ook genetically gifted omdat zijn spieren er super vol, rond en groot uitzien. Dus hij heeft wat dat betreft een streepje voor op anderen
(Ondanks dat hij toch enorm is verbeterd sinds een aantal jaar terug uiteraard!)