MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

2qnm6it.jpg

2s9qgp5.jpg

zx8nd1.jpg

en boooom

2rcmwr9.jpg

wow, die laatste foto:eek:

wie wil er wat triceps :rolleyes:

zn rug is wel vooruitgegaan

laatste foto is MD foto waarschijnlijk :P tof!

Hij wordt echt met de week beter ... Ben echt benieuwd hoe ie er over een tiental weken zal uitzien...maakt echt progressie aan een SCARY tempo :)

****ing sterk, maar ook ****ing dom om op die schoenen zo'n gewicht te gaan squatten.

Correct me if I'm wrong, maar zie ik daar hardloopschoenen?

Damn wat een beer, die foto's zijn echt ziek.

Hoeveel squat hij in dat filmpje? 300+?

epic gebrek aan stabiliteit = vragen om blessures

hardloop schoenen gebrek aan stabiliteit? jij kiest liever je converse met nog minder ''steun'':p

Beste is gewoon zonder schoenen, hierbij wordt de propriocepsus het minst verstoord waardoor je de beste stabiliteit kan creeren.

Ohja. Roelly, nieuwe MR O!

****ing sterk, maar ook ****ing dom om op die schoenen zo'n gewicht te gaan squatten.

Correct me if I'm wrong, maar zie ik daar hardloopschoenen?

Roelly heeft daar Otomix schoenen aan welke juist voor dit soort sporten gemaakt worden. Roelly heeft de Extreme pro trainer. Genoeg steun aan je enkels, goede platte zool voor goed contact met de vloer.

Dus zo ****ing dom is het niet :D

Roelly heeft daar Otomix schoenen aan welke juist voor dit soort sporten gemaakt worden. Roelly heeft de Extreme pro trainer. Genoeg steun aan je enkels, goede platte zool voor goed contact met de vloer.

Dus zo ****ing dom is het niet :D

dan is het goed
:)

320 alsof t niks is t wordt steeds gekker

gehe Bob Marley heeft zelfs bij het spotten een riem om!
Roelly heeft echt een mega dikke shape,maar die squats kan hij toch beter 40kg lichter doen en dan zonder spotter?!

Nee.
Hoe zwaarder hoe beter.
Mayb wil ie Ronnie wel voorbij

ook niet 1 rep ofzo :P bruut hoor!

Terug
Naar boven