Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Hoezo, ligt dat eens toe dan of is dit sarcasme hehehe

Deze oefening pak ik ook om de maand voor me biceps... kan zijn door zijn spiermassa maar ben er vrij zeker van dat dit biceps is heheheh

nee grapje, traint die iig geen hamstrings mee hehehe maar dit is gewoon biceps toch ipv borst (ff bevestigen iemand)

Hoezo, ligt dat eens toe dan of is dit sarcasme hehehe

Deze oefening pak ik ook om de maand voor me biceps... kan zijn door zijn spiermassa maar ben er vrij zeker van dat dit biceps is heheheh

nee grapje, traint die iig geen hamstrings mee hehehe maar dit is gewoon biceps toch ipv borst (ff bevestigen iemand)

Nee deze oefening is voor de bovenkant borst, je ziet hem toch extra die beweging ook maken dmv zijn armen.

Nee deze oefening is voor de bovenkant borst, je ziet hem toch extra die beweging ook maken dmv zijn armen.

Ja je zult wel gelijk hebben, komt ook omdat er een dikke partij spiermassa op z'n armen zit maar idd, ellenbogen gaan redelijk hard mee omhoog. Goed te zien bij die 2e set vooral.

Hahahahaha dit moet toch een grap zijn..:P

en anders...

:facial:

Zo op je rijste waffel

Gaaaaaassstttttt.......

wat zou ik graag roellys armen naast phil's armen zien in verschillende poses...

Ben benieuwd naar zijn dagelijkse voedingsschema en zijn kuurschema..
Kijken of wat hij doet overeenkomt met wat hier word verteld..

Nice, wij hebben exact dezelfde pannata machines

Not sure if Serious? Zijn vorm is way off als hij zijn upper chest wilt trainen.
Hij haalt hier het meeste uit de biceps. Alleen bij het aanknijpen is de upper chest aan het werk. ;)

Zo even me sarcasme mode uitgezet, denk je dat ik achterlijk ben? lol

Ben benieuwd naar zijn dagelijkse voedingsschema en zijn kuurschema..
Kijken of wat hij doet overeenkomt met wat hier word verteld..

al wel redelijk oud, weet niet of er nog ergens updates staan. Of over zijn kuur staat ook niet online :)

• Roelly Winklaar | Diet
    • Notes
      • Pre-workout: Roelly takes 2 scoops of [Link niet meer beschikbaar] prior to training
      • During workout: Roelly takes 2 scoops of [Link niet meer beschikbaar], sipped while training
      • Post-workout: Roelly takes 2 scoops of [Link niet meer beschikbaar] immediately following training
    • Meal 1
      • 6 [Link niet meer beschikbaar] tablets
      • 75 g oatmeal
      • 2 scoops of [Link niet meer beschikbaar]
      • 30 g nuts
    • Meal 2
      • 2 sweet potatoes
      • 10 egg whites and 2 yolks
      • 2 cups of broccoli
    • Meal 3
      • 75 g rice (uncooked amount) w/ 1/2 Tbsp olive oil
      • 300 g fish
      • Vegetable of choice
    • Meal 4
      • 200 g lean meat
      • Vegetable of choice
    • Meal 5
      • 3 scoops of [Link niet meer beschikbaar]
    • Meal 6
      • 75 g rice (uncooked amount)
      • 250 g lean meat
      • 1 cucumber
    • Meal 7
      • 75 g oatmeal
      • 2 scoops of [Link niet meer beschikbaar]
      • 1 banana
    • Meal 8
      • 1 scoop of [Link niet meer beschikbaar]
      • 75 g rice (uncooked amount)
      • 300 g fish
      • 30 g nuts

voedingsschemageloof ik niks van, is gewoon een marketing uitgave van bsn...

never nooit niet dat hun zomaar hun echte voeding- kuur schema naar buiten (mogen) brengen...

Tijdens zn voorbereidingen in 2009/2010 heeft sibil vaak genoeg bekend gemaakt wat Roelly eet.

staat helemaal vol op i-net inderdaad :)

index.php?PHPSESSID=d9f4e3e35c4d8c4bdcd527a6ed747cdc&action=dlattach;topic=330711.jpg

index.php?PHPSESSID=d9f4e3e35c4d8c4bdcd527a6ed747cdc&action=dlattach;topic=330711.jpg

filmpje erbij:

http://clips.team-andro.com/watch/1...ory-2010-tte-time-to-eat-with-roelly-winklaar

Terug
Naar boven