Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon bruut dit, en dat geklets over spotten?Wat kan je eigenlijk helpen zoals deze spotter helpt, misschien 10 kilo?Hij heeft controle over het halter dus ik snap die haters op youtube niet, aan de ene kant wel leuk, die haters haten Roelie omdat ze zo graaaaaaaaaag als hem op de Olympia of andere grote Pro wedstrijden willen staan, al die aandacht, mooie sponsor, beetje trainen, haters zijn echt leuk![]()
Kan idd best zijn dat die spotter zomaar even 20kg helpt, maar dan alsnog snap ik het gezeur niet echt.
Hij moet gewoon een filmpje plaatsen van 6 x 240kg bench zonder dat iemand hem spot, dan houd iedereen zijn mond wel.
Waarom zou hij zichzelf moeten bewijzen? Hij is een bber geen powerlifter!
Waarom zou hij zichzelf moeten bewijzen? Hij is een bber geen powerlifter!

Als je er je brood mee moet verdienen ga je idd onnodige risico's nemen door niet even een spotter te roepen.
Als het daarvoor zou zijn is 2 man aan de zijkanten genoeg, desnoods 4 man, van de achterkant kan je niet veel doen.
Ik denk niet dat je het voor hem hoeft op te nemen hoor Nfanatic. Ik betwijfel of hij dit board überhaupt leest.![]()

Is makkelijk zeggen voor ons , wij verdienen er ons geld niet mee en voeden er onze kinderen niet door .
Dit is zijn beroep , een deel van zijn leven , liever gecontroleerde reps met een spotter dan 1/4 roms met veel gezwier en gooien van de gewichten .
Gewoon bruut dit, en dat geklets over spotten?Wat kan je eigenlijk helpen zoals deze spotter helpt, misschien 10 kilo?Hij heeft controle over het halter dus ik snap die haters op youtube niet, aan de ene kant wel leuk, die haters haten Roelie omdat ze zo graaaaaaaaaag als hem op de Olympia of andere grote Pro wedstrijden willen staan, al die aandacht, mooie sponsor, beetje trainen, haters zijn echt leuk![]()
. Haters gonna hate right.