XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

wij hebben er ook genoeg he robbie?:cool:

Gewoon bruut dit, en dat geklets over spotten?Wat kan je eigenlijk helpen zoals deze spotter helpt, misschien 10 kilo?Hij heeft controle over het halter dus ik snap die haters op youtube niet, aan de ene kant wel leuk, die haters haten Roelie omdat ze zo graaaaaaaaaag als hem op de Olympia of andere grote Pro wedstrijden willen staan, al die aandacht, mooie sponsor, beetje trainen, haters zijn echt leuk :)

Zonder Roelly te haten, maar als spotter erachter kan je echt wel veel meer dan 10kg meehelpen door beetje mee te bewegen met je handen eromheen, wat hij hier doet weet ik niet maar maakt ook niet uit als dit voor hem werkt.

Kan idd best zijn dat die spotter zomaar even 20kg helpt, maar dan alsnog snap ik het gezeur niet echt.

Hij moet gewoon een filmpje plaatsen van 6 x 240kg bench zonder dat iemand hem spot, dan houd iedereen zijn mond wel.

Kan idd best zijn dat die spotter zomaar even 20kg helpt, maar dan alsnog snap ik het gezeur niet echt.

Hij moet gewoon een filmpje plaatsen van 6 x 240kg bench zonder dat iemand hem spot, dan houd iedereen zijn mond wel.

Waarom zou hij zichzelf moeten bewijzen? Hij is een bber geen powerlifter!

Als je er je brood mee moet verdienen ga je idd onnodige risico's nemen door niet even een spotter te roepen.

Als je er je brood mee moet verdienen ga je idd onnodige risico's nemen door niet even een spotter te roepen.

Als het daarvoor zou zijn is 2 man aan de zijkanten genoeg, desnoods 4 man, van de achterkant kan je niet veel doen.

Als het daarvoor zou zijn is 2 man aan de zijkanten genoeg, desnoods 4 man, van de achterkant kan je niet veel doen.

Is makkelijk zeggen voor ons , wij verdienen er ons geld niet mee en voeden er onze kinderen niet door .

Dit is zijn beroep , een deel van zijn leven , liever gecontroleerde reps met een spotter dan 1/4 roms met veel gezwier en gooien van de gewichten .

Is makkelijk zeggen voor ons , wij verdienen er ons geld niet mee en voeden er onze kinderen niet door .

Dit is zijn beroep , een deel van zijn leven , liever gecontroleerde reps met een spotter dan 1/4 roms met veel gezwier en gooien van de gewichten .

Daar heb ik het toch helemaal niet over?

Daar heb ik het toch helemaal niet over?

De spotter achter hem kan helpen de bar stabiel te houden , vind ik wel noodzakelijk , 3 spotters vind ik dus niet teveel .

Een beroep waarop je op de fysieke kwaliteit van je lichaam vertrouwd is zeer risicovol , my 2 cents tho

Gewoon bruut dit, en dat geklets over spotten?Wat kan je eigenlijk helpen zoals deze spotter helpt, misschien 10 kilo?Hij heeft controle over het halter dus ik snap die haters op youtube niet, aan de ene kant wel leuk, die haters haten Roelie omdat ze zo graaaaaaaaaag als hem op de Olympia of andere grote Pro wedstrijden willen staan, al die aandacht, mooie sponsor, beetje trainen, haters zijn echt leuk :)

Mensen doen inderdaad altijd of hun dat gewicht ook kunnen benchen met spotter, alsof het met die 10kg minder ineens p*ssy weight zou zijn :D. Haters gonna hate right.

sicke benchhh

HEYYYYY!!!!!! no anti Anti hating als Roelly gaat bankdruken met kneewraps zelfs ...het is 260 :D

ik vind quincy winklaar ook wel ziekk:D

rare borst maar das genetics ...ripped mofo

Terug
Naar boven