Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Jij bent echt de hofnar van dbb..

hardcorebuilder heeft gesproken: alaaf!!

ot: hij is wel degelijk vooruit gegaan. het zijn logischerwijs niet grote stappen die hij maakt. Rug en borst zijn beter als toen.

Kijk maar naar jay cutler vanaf 2000 tot nu, minimale improvements door de jaren heen.

Die hams ook van Roelly bij side chest!

Jammer maar geen AC maar NY Pro(jammer dat die ook uit mijn Tijd komt Al's je begrijpt wat ik bedoel)

Misschien neemt die jouw wel Al's trainer ;)

YEP YEP! NY Pro it is maar dat wist deze guru al:)

Maar Sib....wil je ervoor zorgen dat ik deze trieste shape op 9 dec behaal? Dan kan ik me vervolgens inschrijven voor de Oliebollen Cup!

Roelly staat er goed bij zeg, check die ****ing armen man pff..
ik las op MD wel dat als ik van de call outs uit moet gaan,helaas geen 1 of 2 erin zit. Ik hoop voor hem dat die hem wint.
Ook al heeft Rhoden al een ticket voor de O, als hij hem hier weer wint, heeft nummer 2 dus geen ticket. Dan moet Roelly toch naar Finland

Als de nummer 1 al geplaatst is dan gaat de 'O ticket naar de nummer 2

nope, alleen 1 ook al is die al geplaatst. Rare regel maar goed.

Wat een verschil met vorige week.. goed vol

Is er al een line up van diegene naar Finland gaan?

Ben ergens bang voor..

Wanneer is er de uitslag? Vanavond?

Die nieuwe regels zijn wel leuk.Zorgt ervoor dat de grotere,betere jongens nu ook meedoen aan de kleinere wedstrijden.

wat een geblaat allemaal over zijn vooruitgang.. roelly stond er droog en hard bij en was in topconditie. het is niet altijd wat je presteert vergeleken met anderen, het is ook je eigen progressie en verbetering die je maakt.. en die is top!
de verbeterpunten weet ie denk ik zelf ook wel, geef hem tijd

Haha geweldig, lijkt net alsof oma een betere microfoon heeft.

Hahaha vette beelden, ben zelfs wat gespannen achter die laptop! Cmon Roellyy

Oma hoeveel weegt Quincy tijdens deze wedstrijd.

the ****.. die most muscular blijft gruwelijk :D

Een tijd niks meer gevolgd wat bb betreft en dus ook Roelly lang niet meer gezien.

Wat is die man vooruit gegaan !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven