MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Super shape, maar hij gaat echt massa te kort komen denk ik op de Mr. O, just my opinion..

Epic dit, roelly stond hier ook echt top bij.

Geweldig.

Super shape, maar hij gaat echt massa te kort komen denk ik op de Mr. O, just my opinion..

Helemaal mee eens.Verwacht dat als die met deze shape en meer massa komt is die volgend jaar top 10 materiaal op de mr O.Al vond ik de jaren 90 de beste mr O jaren iedereen was goed en de top 3 kon gewoon winnen en nu is er een top 3 en de rest tot 10 en de rest vult het podium op.De fysieken zijn wat minder pak flex wheeler,kevin levrone,shawn ray die zoude nu alle 3 de O kunnen pakken

Lijken zijn benen nou kleiner dan de vorige wedstrijden?

Hij zal inderdaad niet de O pakken, maar hij staat er wel.

Hoezo massa te kort voor de top 10??
Hide,Ronny,Curry zijn al eerder in top 10 geeindigd die minder massa hebben dan Roelly!!Roelly is gestreept tot aan zijn hamstrings,rond en armen kan phil er niet eens tegenop.
Top 6 zitten allemaal massa monsters maar daarbuiten kan van alles gebeuren.
Dit is mijn mening natuurlijk!!

Hoppa, dik verdiend! op naar de olympia's! :D

Super dit !!
Top 10 moet lukken met deze shape.

Terecht gewonnen. Hij zag er super uit!

wat staan zn quads en hams er goed bij zeg!! qua massa wat ingeleverd, maar daarvoor in de plaats enorme conditionering! beter

Beast

mooi zo

met deze shape zit top10 in de O er wel in.

Top!! Hopelijk krijg het bodybuilden weer eens wat aandacht in de vaderlandse media....Volgende week maar streamen ;)

gefeliciteerd Roelly!

Nu is het zaak deze conditionering vast te houden tot de O zonder verder nog massa in te leveren...in feite wat Jay vorig jaar liet mislukken....

Hoe werkt het bij de O, er zijn .. deelnemers en er gaan er 10 door dus?

massa tekort komen? zal wel mee valle
Dexter Jackson werd in 2008 Mr O... en zoveel massa heeft hij nou ook niet, vergeleke met de massa monsters ;)

Congratz Roelly! Hopelijk goede plek @ de O!

nice

Terug
Naar boven