Bij kneet traint hij inderdaad alleen. Echter de roddels blijven niet achter en de een zegt dat hij bij oma weg is en de ander zegt dat het tijdelijk is.
Die twee hebben iets wat wij niet begrijpen. Het zijn 2 uiterste van karakters.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij kneet traint hij inderdaad alleen. Echter de roddels blijven niet achter en de een zegt dat hij bij oma weg is en de ander zegt dat het tijdelijk is.

Wereldje vol roddels en indianen verhalen. Niemand gunt het licht in andermans ogen
Ik vind juist dat bodybuilders onder elkaar heel veel respect voor elkaar hebben.
Hoe vaak komen mensen wel niet naar je toe om te zeggen dat je er top uit ziet?

Vergis je niet in de invloed die sommige hebben zoals Shawn Ray en dergelijke of je ze nu moet of niet hun kunnen heel veel voor je doen of je het wereldje uit helpen. Als je je wat verdiept kom je erachter dat het aan de buitenkant heel wat lijkt maar dat in werkelijkheid de een de ander eigenlijk niet mag. Het is niet voor niets de sport der illusies![]()

Vergis je niet in de invloed die sommige hebben zoals Shawn Ray en dergelijke of je ze nu moet of niet hun kunnen heel veel voor je doen of je het wereldje uit helpen. Als je je wat verdiept kom je erachter dat het aan de buitenkant heel wat lijkt maar dat in werkelijkheid de een de ander eigenlijk niet mag. Het is niet voor niets de sport der illusies![]()
Alsof roelly al "zand in z'n vagina" heeft na enkele opmerkingen van shawn... Hoge bomen vangen veel wind, Roelly zal wel al ergere dingen hebben meegemaakt dan wat gelul langs de zijkant.Vergis je niet in de invloed die sommige hebben zoals Shawn Ray en dergelijke of je ze nu moet of niet hun kunnen heel veel voor je doen of je het wereldje uit helpen. Als je je wat verdiept kom je erachter dat het aan de buitenkant heel wat lijkt maar dat in werkelijkheid de een de ander eigenlijk niet mag. Het is niet voor niets de sport der illusies![]()
Shawn Ray had gewoon gezegd dat Oma en Roelly niet de IFBB of welke organisatie dan ook de schuld moesten geven en hij had gezegd dat het niet zo slim was van oma om zichzelf helemaal te gaan verdedigen. Dusja dat valt sowieso allemaal wel mee...Wat ik wel apart vind is dat een paar maanden terug hadden oma en roelly toch dat gezeik in Engeland met het hotel enzo? Toen was er zo'n hele flame tegen roelly op MD en ook shawn ray zat te b**chen op roelly en nu staan ze leuk op de foto samen...
Dat wereldje zit vol huichelaars volgens mij.
Niet meer foto's Jesse. Aan zijn armen te zien lijkt hij niet echt klaar[Link niet meer beschikbaar]
Cheap Diablo 3 Gold
Dofus Kamas
Ik heb al een Diablo 3 accountje.
---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 10:40 ----------
Wie is die linkse chick?

http://www.bsnonline.net/biography/india_paulino.html
tik op google "india bsn supported athlete"
zo moeilijk is het niet e![]()
Ik heb al een Diablo 3 accountje.
---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 10:40 ----------
Wie is die linkse chick?
Geen idee, maar ik heb idee dat ze een wokkel maakt van je lul.
Zag het net op laatste pagina staan ja, had niet door dat er nog een pagina was