Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Hij zit nog gwoon bij oma hoor ik net van iemand ook bij oma zit

Wat ik wel apart vind is dat een paar maanden terug hadden oma en roelly toch dat gezeik in Engeland met het hotel enzo? Toen was er zo'n hele flame tegen roelly op MD en ook shawn ray zat te b**chen op roelly en nu staan ze leuk op de foto samen... ???

Dat wereldje zit vol huichelaars volgens mij.

Wereldje vol roddels en indianen verhalen. Niemand gunt het licht in andermans ogen

Wereldje vol roddels en indianen verhalen. Niemand gunt het licht in andermans ogen

Ik vind juist dat bodybuilders onder elkaar heel veel respect voor elkaar hebben.
Hoe vaak komen mensen wel niet naar je toe om te zeggen dat je er top uit ziet?

Ik vind juist dat bodybuilders onder elkaar heel veel respect voor elkaar hebben.
Hoe vaak komen mensen wel niet naar je toe om te zeggen dat je er top uit ziet?

Inderdaad. Maar meestal zijn dit de 'veteranen' die weten hoe moeilijk het kan zijn en hoe gedisciplineerd je moet zijn om zo'n lichaam te krijgen (en behouden). Altijd fijn om te horen dat je het goed doet van iemand met veel ervaring (en in het algemeen natuurlijk) (:

Vergis je niet in de invloed die sommige hebben zoals Shawn Ray en dergelijke of je ze nu moet of niet hun kunnen heel veel voor je doen of je het wereldje uit helpen. Als je je wat verdiept kom je erachter dat het aan de buitenkant heel wat lijkt maar dat in werkelijkheid de een de ander eigenlijk niet mag. Het is niet voor niets de sport der illusies ;)

Vergis je niet in de invloed die sommige hebben zoals Shawn Ray en dergelijke of je ze nu moet of niet hun kunnen heel veel voor je doen of je het wereldje uit helpen. Als je je wat verdiept kom je erachter dat het aan de buitenkant heel wat lijkt maar dat in werkelijkheid de een de ander eigenlijk niet mag. Het is niet voor niets de sport der illusies ;)

Ja dus eigenlijk is het allemaal 1 grote show voor het publiek? Heb ik het altijd verkeert gehad.. :(

Ga niet over het karakter spreken van iemand die je niet kent. Ben je maatjes met de hele pro wereld ofzo? Veralgemenen :rolleyes: Alsof roelly al "zand in z'n vagina" heeft na enkele opmerkingen van shawn... Hoge bomen vangen veel wind, Roelly zal wel al ergere dingen hebben meegemaakt dan wat gelul langs de zijkant.

Ach dit is een algemeen fenomeen en niet alleen in bodybuilding. Je hebt overal bitches die je niks gunnen ertussen zitten, maar je moet niet iedereen over één kam scheren natuurlijk.

Wat ik wel apart vind is dat een paar maanden terug hadden oma en roelly toch dat gezeik in Engeland met het hotel enzo? Toen was er zo'n hele flame tegen roelly op MD en ook shawn ray zat te b**chen op roelly en nu staan ze leuk op de foto samen... ???

Dat wereldje zit vol huichelaars volgens mij.
Shawn Ray had gewoon gezegd dat Oma en Roelly niet de IFBB of welke organisatie dan ook de schuld moesten geven en hij had gezegd dat het niet zo slim was van oma om zichzelf helemaal te gaan verdedigen. Dusja dat valt sowieso allemaal wel mee...

zieke boezem maat

Terug
Naar boven