MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Toevallig livestream van de chicago pro?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alstu

Nee die niet roely wil ze nog niet online hebben staan omdat iedereen alleen maar kritiek heeft. Maar zoals ik zag bij de man die hem helpt word het een nieuwe roely on stage biggen and better geloof je me niet Jeffrey suikerbuik heeft hem gezien bij kneet en schrok van zijn vooruitgang hij heeft ook foto's die niet allemaal kan en mag plaatsen

Hopelijk gaat die t goed doen

Go Roelly :cheer:

Nee die niet roely wil ze nog niet online hebben staan omdat iedereen alleen maar kritiek heeft. Maar zoals ik zag bij de man die hem helpt word het een nieuwe roely on stage biggen and better geloof je me niet Jeffrey suikerbuik heeft hem gezien bij kneet en schrok van zijn vooruitgang hij heeft ook foto's die niet allemaal kan en mag plaatsen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: YOGI
jesse heeft gewoon netjes een leesteken gebruikt in z'n zin

jeffrey

jesse is de nieuwe killy, met zn connecties en bodybuilding knowledge

Ben benieud naast de andere atleten;)

Het bekende 'ik weet iets wat jullie niet weten of mogen weten, want ik zit in het 'wereldje'' van Jesse...

Gozer hou eens op man:rolleyes:

Earl Maduro helpt hem nu ;)

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 00:26 ----------

Vraag het maar na bij Earl hij heeft ook alle update foto's

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 00:27 ----------

Vraag het maar na bij Earl hij heeft ook alle update foto's

Kijk nou komen we ergens :cool:

Earl ken ik ook 'persoonlijk' van feestjes, heel aardige man met een gezellige vrouw.

Klopt vraag het hem maar ik klets niet over die Dingen

Terug
Naar boven