Joeneoene
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
top 5?
Kai, Phil, Jay, Ramy, Dexter, Shawn, Wolf staan allemaal een niveau hoger

Je maakt een grapje ahahhaha...SHawn en Wolf niveau hoger dan Roelly?Je maakt een grapje ahahhaha...

ALs je goed opgelet had dan had je geweten dat Roelly er veel beter bij staat.
Hij traint regelmatig bij Kneet's gym Den haag, zag em vd week nog..
Trust me, hij is beter dan die 2.
Shawn mag dan pleasing fysiek hebben maar hijs geen mass monster, dus pakt hij de O toch niet.

als jij het zegt, hij heeft the big bad wolf inderdaad wel es verslagen. Ik ga uit van je woord, geen pics bij kneets gemaakt?
Nee geen foto's, Roelly komt daar wel vaker en ik geloof dat hij getraind wordt door Earl Maduro.
Ik heb em nu zo vaak gezien dat een foto niet echt meer nodig is.
Blijft een toffe gozer dat wel!
En wat Jesse zegt ben ik het ook wel mee eens, iemand individueel ziet er altijd shocking uit.. zet ze naast elkaar op de O. en andere resultaten kunnen uitkomen![]()
Zo vaak in de geschiedenis is het voorgekomen dat mensen die het niet verdienden de O. kregen.. Waar dat aan ligt? In mijn ogen is de O. zeer zeker geen eerlijke sport.
Geef het publiek allemaal een scorekaart en stem die zooi, lijkt me redelijker dan een Jury die elk jaar hetzelfde is en onderling contact heeft met de deelnemers.
Nee geen foto's, Roelly komt daar wel vaker en ik geloof dat hij getraind wordt door Earl Maduro.
Ik heb em nu zo vaak gezien dat een foto niet echt meer nodig is.
Blijft een toffe gozer dat wel!
En wat Jesse zegt ben ik het ook wel mee eens, iemand individueel ziet er altijd shocking uit.. zet ze naast elkaar op de O. en andere resultaten kunnen uitkomen![]()
Zo vaak in de geschiedenis is het voorgekomen dat mensen die het niet verdienden de O. kregen.. Waar dat aan ligt? In mijn ogen is de O. zeer zeker geen eerlijke sport.
Geef het publiek allemaal een scorekaart en stem die zooi, lijkt me redelijker dan een Jury die elk jaar hetzelfde is en onderling contact heeft met de deelnemers.
Dit zal niet werken. Dan gaat heel de sport om wie de meeste fans heeft. Want een fan zal op zijn favo bodybuilder stemmen no matter wat...