Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

WOW Roelly, dit ziet er goed uit. Kijken wat het wordt op O... Top 5 zou geweldig zijn!

shawn is best goed, maar beter? neuh

wolf? geen mooi fysiek :/

Volgens mij maak jij een grap man

:roflol:

ALs je goed opgelet had dan had je geweten dat Roelly er veel beter bij staat.
Hij traint regelmatig bij Kneet's gym Den haag, zag em vd week nog..

Trust me, hij is beter dan die 2.

Shawn mag dan pleasing fysiek hebben maar hijs geen mass monster, dus pakt hij de O toch niet.

Nog even geduld en dan weten we het allemaal. Top 10 zou goed zijn top 6 super

Holy shit, die delts en die armen.

ALs je goed opgelet had dan had je geweten dat Roelly er veel beter bij staat.
Hij traint regelmatig bij Kneet's gym Den haag, zag em vd week nog..

Trust me, hij is beter dan die 2.

Shawn mag dan pleasing fysiek hebben maar hijs geen mass monster, dus pakt hij de O toch niet.

als jij het zegt, hij heeft the big bad wolf inderdaad wel es verslagen. Ik ga uit van je woord, geen pics bij kneets gemaakt?

Allemaal leuk als je roely alleen ziet is hij top 3 materiaal helaas is dat zo bij heel de top van BB zet ze in een line up naast elkaar en de grote verschillen worden zichtbaar. Als het erom zou gaan wie die wel en niet verslagen heeft ja dan kan die nog wel 3e worden. Het is van te voren niet te zeggen cutlers biceps was niet goed waren die dat wel had die nog verloren ? Branch komt met verpeste benen eindigt nog hoog is dat correct ? Het is een jury sport dus de jury beslist en Phil zal als die verbeterd komt met zijn herkenbaar vloeiende fysiek niet verliezen ;)

als jij het zegt, hij heeft the big bad wolf inderdaad wel es verslagen. Ik ga uit van je woord, geen pics bij kneets gemaakt?

Nee geen foto's, Roelly komt daar wel vaker en ik geloof dat hij getraind wordt door Earl Maduro.
Ik heb em nu zo vaak gezien dat een foto niet echt meer nodig is.

Blijft een toffe gozer dat wel!

En wat Jesse zegt ben ik het ook wel mee eens, iemand individueel ziet er altijd shocking uit.. zet ze naast elkaar op de O. en andere resultaten kunnen uitkomen :)
Zo vaak in de geschiedenis is het voorgekomen dat mensen die het niet verdienden de O. kregen.. Waar dat aan ligt? In mijn ogen is de O. zeer zeker geen eerlijke sport.
Geef het publiek allemaal een scorekaart en stem die zooi, lijkt me redelijker dan een Jury die elk jaar hetzelfde is en onderling contact heeft met de deelnemers.

Nee geen foto's, Roelly komt daar wel vaker en ik geloof dat hij getraind wordt door Earl Maduro.

En wat Jesse zegt ben ik het ook wel mee eens, iemand individueel ziet er altijd shocking uit.. zet ze naast elkaar op de O. en andere resultaten kunnen uitkomen :)
Zo vaak in de geschiedenis is het voorgekomen dat mensen die het niet verdienden de O. kregen.. Waar dat aan ligt? In mijn ogen is de O. zeer zeker geen eerlijke sport.
Geef het publiek allemaal een scorekaart en stem die zooi, lijkt me redelijker dan een Jury die elk jaar hetzelfde is en onderling contact heeft met de deelnemers.

had hem wel es bij bodies gezien toendertijd. erg indrukwekkend

Geen baard. Tegenvaller.

Dit zal niet werken. Dan gaat heel de sport om wie de meeste fans heeft. Want een fan zal op zijn favo bodybuilder stemmen no matter wat...

Dit zal niet werken. Dan gaat heel de sport om wie de meeste fans heeft. Want een fan zal op zijn favo bodybuilder stemmen no matter wat...

Dan zou kai heel erg hard winnen als je de publieke opinie van vorig jaar na en tijdens de O had gevolgd.

Ik ben het eens dat dat ook niet zou werken..

Toch ben ik van mening dat de juryleden ook een fan kunnen zijn, en dat zijn maar een paar mensen die elk jaar terugkomen.
Om die reden kunnen ze hun eigen ''idool'' net een puntje meer geven.

SHawn ray had daar al een hele public scene van gemaakt door dat te zeggen..
Elk jaar dezelfde judges die bepalen wie er beter is met dezelfde tegenspelers die precies hetzelfde doen, naarmate de tijd voorbij gaat krijgen ook diezelfde judges een voorkeur voor de mensen die ze elk jaar zien.

Het blijft lastig.
Toch kijk ik met spanning naar de O als die online komt :P

9uqgro.jpg

Alle 'O deelnemers met een baard :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet niet wie die andere kerel is, maar dat is ook zeker geen kleine jongen?
Maar wat me aan deze foto ineens erg opvalt is vooral het ENORME verschil in benen/hamstrings/quads tussen deze 2 `jongens`:eek:

Freddy smalls is zijn naam, vorige jaar nog met de O mee gedaan

Dat bedoel ik dus, en kijk het verschil in benen!

Bedankt. Ik weet nu trouwens ook waarom die Freddy "SMALLS" heet. Zijn het zijn benen?:roflol:

j/k: respect voor beide heren natuurlijk ;)

Terug
Naar boven