XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Ziet er goed uit voor top 10, misschien zelfs top 8.
_PB73752_IDGSPBETUK.jpg

Beste roelly ooit

Ik snap sowieso niet waarom Roelly niet boven Dennis Wolf komt. Roelly heeft een veel meer pleasing fysiek.

Ik snap sowieso niet waarom Roelly niet boven Dennis Wolf komt. Roelly heeft een veel meer pleasing fysiek.

Nu noem je met Wolf net diegene die de grootste WOW factor vd avond had & mogelijk top 3 haalt.
Verder lijken z'n benen toch altijd net iets minder droog dan bij de rest.

Roelly top 5, zou wel heel vet zijn.

Nu noem je met Wolf net diegene die de grootste WOW factor vd avond had & mogelijk top 3 haalt.
Verder lijken z'n benen toch altijd net iets minder droog dan bij de rest.

Misschien wel, maar overal vind ik het fysiek van Wolf niet pleasing om naar te kijken. Hij heeft geen kuiten, zwakke benen, een te lang torso waardoor z'n lats veel te hoog zitten. Armen van Roelly zijn ook veel mooier.

Het mag in de ogen van de jury misschien zo zijn dat Wolf er beter bij staat, maar ik vind het fysiek van Roelly er beter uitzien om naar te kijken.

Echt HOLY SHIT! Met welke cycle hebben ze roelly opgepompt. Hij ziet er echt beter uit dan ooit!

Laatst bewerkt:
Misschien wel, maar overal vind ik het fysiek van Wolf niet pleasing om naar te kijken. Hij heeft geen kuiten, zwakke benen, een te lang torso waardoor z'n lats veel te hoog zitten. Armen van Roelly zijn ook veel mooier.

Het mag in de ogen van de jury misschien zo zijn dat Wolf er beter bij staat, maar ik vind het fysiek van Roelly er beter uitzien om naar te kijken.

Wolf zwakke benen?????

damnnnnn staat roelly er nu zo bij? Hij lijkt wel 2x zo groot en rond te zijn als eerder. Mega hard gegroeid

Beste Roelly tot nu toe imo.
Compleet fysiek ook!

legit kingtropin guys will build fysieks like this

Jij bedoeld de new york pro toen ie die won?

Overall massa is hij nu groter, maar dat hoeft niet gelijk beter te zijn.

Zijn grote plus punten heeft hij nog groter gemaakt, wat voor mij persoonlijk niet nodig was.
Ik vind het enorm jammer dat hij niet Roelly ripped is gekomen zoals hij al wel eerder heeft gedaan.

Hij ziet er zeker niet slecht uit maar vorig jaar was zn onder rug naar mijn mening beter, zn rug overall toonde beter en zeker met zn hardheid toen. Ik denk die rug van toen, met de massa van nu en + die hardheid had hem echt enorm veel kunnen opleveren tijdens deze olympia.

Ik hoop echt dat hij harder is vanavond, dan kan hij nog wat extra punten pakken

nvm

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven