AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Dit. Heb destijds op de Dominicaanse Republiek getraind; no thanks Jeff. Zweten als 'n otter (je bent dermate nat alsof je net uit 'n zwembad komt), je voelt je lethargisch as ****, en alles voelt echt zwaarder.

+1 was daar juni vorig jaar... trainen was epic xD

Dit. Heb destijds op de Dominicaanse Republiek getraind; no thanks Jeff. Zweten als 'n otter (je bent dermate nat alsof je net uit 'n zwembad komt), je voelt je lethargisch as ****, en alles voelt echt zwaarder.

Same here,

Ook 2 weken op Domenicaanse bijna dagelijks getrained onder een open air gym (geen airco) en was totaal bezweet. Inderdaad net alsof je net uit een zwembad komt.

Thailand was net zo erg. Heb daar een gekickbokst, standaart doorweekt na 2 minuten.

Afgelopen jaar in Cuba gesport maar had daar minder problemen mee dan op warme dagen in Nederland, terwijl het in Cuba veel warmer was. Zolang het maar niet benauwd is als hier is warm voor mij geen enkel probleem.

Als je nog nooit op Curaçao/Aruba bent geweest in de zomermaanden kan je beter jouw commentaar voor je houden in plaats van interessant komen te doen grapjas.
zomermaanden op Curacao en Aruba zijn dezelfde periode als hier... dus is helemaal niet zo warm nu daar ;) (~30graden ofzo... zomer is het wel echt warm ja)

verder heb ik afgelopen maand ook 2-3x per week op Aruba buiten getraind, gaat prima.

Laatst bewerkt:
Weet niet of deze al is voorbij gekomen, beter te vaak dan te weinig :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: YOGI
Damn

wat een beest!

Safety bar squats met 6 plates voor reps, zie ik dat goed :eek:

2cp9tvt.jpg

Die is 5 posts boven je al geplaatst :). Plaatje van mij was ook al repost

Vind zijn triceps en traps daar maar matig..

Gvd niet te geloven hoe groot ze zijn

Terug
Naar boven