XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Euuu mijn begeleider kan u de lijst van medicijnen verstrekken :D

is this real life??? Die auto wtf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf!? :o
die heeft niet echt langzaam gereden...

Auto in 2...wat.. Fake?

andere kleur andere motor

image-98.jpg

Zijn wel 2 verschillende fietsen...

Dacht al, is geen hayabusa...

Lol die foto van de motor die dwars door die Peugot is gegaan is niet van Roelly, horrible trolls on tha internets :roflol:

:roflol:

al is er weinig grappigs aan dat hij niet meer mee kan doen :(

ooh t*ring lijkt me echt pijn doen. die brandwonden van het schuiven

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

No clue hoe ze dat regelen. Ok, het is waarschijnlijk enorm moeilijk om voor iemand van zijn size passende motorkleding te vinden, maar het is natuurlijk ook niet slim om zo te gaan rijden. Neemt niet weg dat het echt klote is voor hem.

Tuurlijk is het beter om beschermende kleding te dragen. Maar ik denk dat ze dat daar nooit doen met het klimaat wat ze daar hebben.

Meneer Tíen heeft vast wel een nieuw medicijn wat Roelly kan gebruiken voor sneller herstel

• Like
Waarderingen: 515
grrrr kijk mij nou!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

snik snik kijk mij nou...

2a75u9z.jpg
[/SPOILER]

Haha ****ing grappig

had ook geen andere motor verwacht bij hem.. :roflol:

ooh t*ring lijkt me echt pijn doen. die brandwonden van het schuiven

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Tuurlijk is het beter om beschermende kleding te dragen. Maar ik denk dat ze dat daar nooit doen met het klimaat wat ze daar hebben.

als het hier zomers vochtig bij 32° is heb ik nog steeds mn full alpinestars pak aan, je kruipt niet op zulke raketten zonder bescherming.

damn,jammer,had zijn zege moeten worden :thumbdown:
wens hem spoedig herstel iig.
Snap niet dat sommige mensen hiermee kunnen lachen,stelletje zieligaards,mods zouden hierbij toch wel mogen ingrijpen bij zulke ongepaste reacties...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven