willemyates
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe heet die kerel met dat petje ook alweer? die had/heeft ook een pracht fysiek, maar kan niet meer op zijn naam komen.
traint nogal licht voor z'n grote gozer wat dat betreft ben ik totaal niet onder de indruk
Je moet trouwens maar eens rond zoeken op Roelly Winklaar squat/bench, heb van heb nog wat zieke gewichten voorbij zien komen in filmpjes 
traint nogal licht voor z'n grote gozer wat dat betreft ben ik totaal niet onder de indruk

Full range of motion, zwaar gewichten, juiste houding, niet gooien, niet smokkelen.. Blablabla... Allemaal gelul en naaperij, napraten, broscience... Allemaal door jaloerse mensen... Fok Full range of motion en uitvoering, doe wat goed voelt doe wat werkt.. En het verschilt per persoon... Ohja de uitvoering is ook wel een beetje belangrijk i.v.m. Het voorkomen van blessures..
Ontopic, Roelly is een beest! I don't give a **** ook al zou hij met kindergewichten trainen..
Inderdaad. Je kan veel beter met halve ROM trainen, met licht gewicht en foute houding, en vooral veel smokkelen.
Wat voor drugs heb jij gebruikt man?
Zeg ik dat?
Ik bedoel al die dingen apart.. Niet alles bijelkaar optellen achter elkaar plakken etc.
Maar geeft niet, niemand begrijpt me...