XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

opeens kwam in me op Earl maduro.

hoe heet die kerel met dat petje ook alweer? die had/heeft ook een pracht fysiek, maar kan niet meer op zijn naam komen.

Dat is Jonathan Later, erg leuk om in je facebook te hebben.
Gaat de hele wereld over met de camera om wedstrijden vast te leggen, ook back stage etc.

Zieke body heeft ie inderdaad:

die kerel die op 0.40 komt binnenlopen is earl
moest even graven, maar wist dat ik hem herkende
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Vaag filmpje, dat interview... slechte kwaliteit, jammer!

Marvin Nagelbloem is een cool dude!

Ben zeer benieuwd hoe die d'r op z'n eerstvolgende show uit gaat zien. Chicago Pro is dat toch?

traint nogal licht voor z'n grote gozer wat dat betreft ben ik totaal niet onder de indruk

traint nogal licht voor z'n grote gozer wat dat betreft ben ik totaal niet onder de indruk

Je hebt wel door dat ie in dat hele filmpje zo goed als geen rust houdt tussendoor? :p Je moet trouwens maar eens rond zoeken op Roelly Winklaar squat/bench, heb van heb nog wat zieke gewichten voorbij zien komen in filmpjes ;)

Vindt dat inderdaad nogal een domme opmerking. Moet je onder de indruk zijn van gewichten dan?
Als je goed weet te trainen zal je zien dat het daar niet om draait.

Los daar van heb ik roelly wel vaker ziekelijke gewichten zien drukken wat zelfs weinig pros hem na doen.

Ze bestaan dus nog steeds...mensen die denken dat zwaar trainen je doet groeien...meer doet groeien. Wake up and do your homework!

Nee, vooral niet zwaar trainen.

Tjonge tjonge, weet je ik weet wel hoe deze jongen zo groeit, genetics en AAS.

Nogmaals ik ben niet onder de indruk, vind ook zijn rom bijvoorbeeld bij z'n chinups maar heel beperkt, nu weet ik wel dat dat een beetje lastig word met een eigen gewicht van > 120 kg. Hij doet z'n reps idd wel snel achter elkaar, denk ook dat ie depleted is van diëten maar toch....

Voor de rest respect hoor, ik bedoel hij heeft een lichaam wat ik nooit zal hebben.

Oke wees maar niet onder de indruk. Hij doet trouwens Pull Ups en geen Chin Ups. Reken er maar op dat die gewoon top intensiteit trainingen draait en dat als die zou willen hij echt wel heel wat meer gewicht kan gebruiken dan hij in dit filmpje doet. Als je een giant set van 5 minuten lang doet dan zullen de gewichten nou eenmaal veel lager zijn dan wanneer je bijvoorbeeld een set doet, 3 minuten rust houdt en weer een set doet.

Beide manier hebben hun plaats in een schema, heel zwaar en wat meer smijtwerk en lichter en geconcentreerd. Moet zeggen dat ik dit er wel tof uit vind zien, zo'n giant set. Jammer dat dat meestal niet mogelijk is omdat er altijd wel iemand op een apparaat zit. Moet ook maar 's een team Polen ofzo inhuren voor een paar cent per uur die mijn apparaten bezet houden:P

Full range of motion, zwaar gewichten, juiste houding, niet gooien, niet smokkelen.. Blablabla... Allemaal gelul en naaperij, napraten, broscience... Allemaal door jaloerse mensen... Fok Full range of motion en uitvoering, doe wat goed voelt doe wat werkt.. En het verschilt per persoon... Ohja de uitvoering is ook wel een beetje belangrijk i.v.m. Het voorkomen van blessures..

Ontopic, Roelly is een beest! I don't give a **** ook al zou hij met kindergewichten trainen..

Full range of motion, zwaar gewichten, juiste houding, niet gooien, niet smokkelen.. Blablabla... Allemaal gelul en naaperij, napraten, broscience... Allemaal door jaloerse mensen... Fok Full range of motion en uitvoering, doe wat goed voelt doe wat werkt.. En het verschilt per persoon... Ohja de uitvoering is ook wel een beetje belangrijk i.v.m. Het voorkomen van blessures..

Ontopic, Roelly is een beest! I don't give a **** ook al zou hij met kindergewichten trainen..

Inderdaad. Je kan veel beter met halve ROM trainen, met licht gewicht en foute houding, en vooral veel smokkelen.

Wat voor drugs heb jij gebruikt man?

Inderdaad. Je kan veel beter met halve ROM trainen, met licht gewicht en foute houding, en vooral veel smokkelen.

Wat voor drugs heb jij gebruikt man?

Zeg ik dat?
Ik bedoel al die dingen apart.. Niet alles bijelkaar optellen achter elkaar plakken etc.

Maar geeft niet, niemand begrijpt me...

Zeg ik dat?
Ik bedoel al die dingen apart.. Niet alles bijelkaar optellen achter elkaar plakken etc.

Maar geeft niet, niemand begrijpt me...

Misschien moet je dan je best doen om een begrijpelijke post neer te zetten. Zoals het er nu staat doe je al die 'dingen' af als gelul, na-aperij, napraten en broscience.

Wat natuurlijk volslagen idioot is.

Terug
Naar boven