Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Gok erop dat die gast echt never nooit de Olympia gaat winnen.

plek 4 tm 6 is de maximum op de mr O.
Mocht Wolf de Arnold laten liggen zou dat wel een mooi objectief zijn want
de beste Roelly kan normaal wel concurreren met mannen als Rhoden & Jackson.

plek 4 tm 6 is de maximum op de mr O.
Mocht Wolf de Arnold laten liggen zou dat wel een mooi objectief zijn want
de beste Roelly kan normaal wel concurreren met mannen als Rhoden & Jackson.

Jackson wel, Rhoden vind ik out of his league. Wat een pleasing, mooi fysiek heeft die man. Verder idd, 4/6 als ie eens fatsoenlijk in keiharde shape komt. Niet dat softe waterbuffel gedoe.

Klopt ja, qua esthetics moet Rhoden altijd mr O worden, maar zo werkt het spijtig genoeg niet.

Ik vind jackson een mooier fysiek hebben dan rhoden. Nu neigt mijn voorkeur eerder uit naar een fysiek als roelly, jackson, ramy etc.

gyno begint wel erg zichtbaar te worden

Tijd voor een nieuwe trainer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij heeft de controle over de spanning van zijn lats zo te zien op deze foto.... benieuwd of zijn bdb er "eindelijk" goed uit gaan komen :)

This is me in my of season in #AUA training my arms(biceps) so they can be like my friend @mrolympia08 because he still would not tel me his secret @flex_magazine @bsnsupplements @teamwinklaar @quincywinklaar

Niet normaal haha wat een biceps !!

2006

2008

Zijn broertje oogt groter op die 1e foto.

Toen was die ook groter ;)

Having my son here in #Curaçao is a blessing we are having fun on Christmas. This is the first time we go party together @DulceCaliente #VIP #AlIn @4am in the morning he whas Knock out @flex_magazine @teamwinklaar @quincywinklaar @bsnsupplements

Terug
Naar boven