AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Bezoekers in dit topic

Is die gestopt of gewoon tijdelijk de focus op andere dingen?
In een paar maanden is die zo weer een stuk groter.
Levrone kon dat ook goed.
 
Is die gestopt of gewoon tijdelijk de focus op andere dingen?
In een paar maanden is die zo weer een stuk groter.
Levrone kon dat ook goed.
Geen idee maar als die slim is stopt die gewoon en downsized die. Hij hoeft niks meer te bewijzen anyway
 
Is die gestopt of gewoon tijdelijk de focus op andere dingen?
In een paar maanden is die zo weer een stuk groter.
Levrone kon dat ook goed.
Levrone was teleurstellend in zijn comeback , als ik het goed herriner nauwelijks benen
 
Toch wel apart dat al die toppers zoveel massa en volume hebben ingeleverd.
Dat ze zouden krimpen is logisch, maar zo extreem veel??

Ik ken gasten van 45 jaar die er groter en beter ,uit zien en die nooit zoveel en lang hebben gekuurd als bijvoorbeeld een Wolf of Winklaar.
Hoe kan dat?
Wellicht zal dit te maken hebben dat door al die rommel en extreme doseringen jarenlang hun lichaam zo'n klappen hebben opgelopen dat ze smaller zijn dan wanneer ze veel lichter en korter zouden hebben gekuurd.
Waarom zou je op je 45ste nog zo groot willen zijn?

Nee de gene die radicaal downsizen zijn slim en weten dat ze graag nog even langer willen leven.
 
Levrone was in zn toptijd met meer dingen bezig dan alleen bb. Je bedoelt denk ik aan het eind dat die ver terug viel.
 
Waarom zou je op je 45ste nog zo groot willen zijn?

Nee de gene die radicaal downsizen zijn slim en weten dat ze graag nog even langer willen leven.
Het is je image, mensen bekijken je en kijken tegen je op. Kan mij voorstellen dat dat lastig is om daar afscheid van te nemen.
Andere topsporters hebben ook moeite daarmee.
 
Hij is hier zijn mooie mass with class en zijn geweldige lijnen kwijt. In topvorm was hij voor mij top drie aller tijden, met Phil en Flex.
Dit is idd niet de Kevin levrone die in gym aan de muur hing . Vind het wel een leuk experiment van hem , heb je wel klote voor nodig om op die lft in die klasse op het podium te stappen
 
Het is je image, mensen bekijken je en kijken tegen je op. Kan mij voorstellen dat dat lastig is om daar afscheid van te nemen.
Andere topsporters hebben ook moeite daarmee.
Is ook moeilijk want mensen kennen je niet anders dan 'groot' maar voor de meeste mensen is het niet realistisch om boven de 40 zo groot te blijven op enkele uitzonderingen zoals dexter na gelaten.
 
Is ook moeilijk want mensen kennen je niet anders dan 'groot' maar voor de meeste mensen is het niet realistisch om boven de 40 zo groot te blijven op enkele uitzonderingen zoals dexter na gelaten.
Niet noodzakelijk , kijk naar yates die gaat daar goed mee om .erg sympathiek ook
 
Branch Warren ook groot en rond de 50?
 
Back
Naar boven