Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

die quads + kuiten

is this real life

Lijkt alsof er veel massa is ingeleverd op laatste filmpje..ben benieuwd.

Wat beter kijken dan? Filmpje van team andro.

armen delts en benen zijn goed zoals altijd,
algemene wijdte mist hij wel zeker, rug en borst heeft nog altijd werk nodig.

ben benieuwd

wat een kuiten hea...

tjeee nice weels

het lijkt er inderdaad op maar video beelden kunnen soms vertekend beeld geven.
youtube filmpjes lijken ze gauw kleiner dan dat ze zijn.

Das waar. Maar naast het feit dat hij in het filmpje iets kleiner lijkt vind ik zn shape voor een paar days out ook alles behalve goed. Met een paar days out hoor je overal dwarsstrepen te hebben en kurk maar dan ook echt kurkdroog te zijn. Roellie vind ik eerlijk gezegd alles behalve dat. Vind het jammer maar ik verwacht dat hij het niet goed gaat doen.

thanks tommie, gruwelijk poten heeft roelly! :D

Das waar. Maar naast het feit dat hij in het filmpje iets kleiner lijkt vind ik zn shape voor een paar days out ook alles behalve goed. Met een paar days out hoor je overal dwarsstrepen te hebben en kurk maar dan ook echt kurkdroog te zijn. Roellie vind ik eerlijk gezegd alles behalve dat. Vind het jammer maar ik verwacht dat hij het niet goed gaat doen.

dat merkte ik ook op, vond hem niet echt kurkdroog maar dacht dat het aan mij lag, jij dacht blijkbaar ook zo..
jammer, hoop dat die het nog recht kan trekken maar ik betwijfel het.

Precies.

his powerlevel must be over 9000..

heeeele slechte belichting in dat laatste filmpje

De belichting is ook alles behalve goed, ik denk dat we niet al te snel conclusies moeten trekken

dat ziet er niet echt droog uit, kan me andere foto's/vids herrineren van ze hams waar ze echt veel beter uitkwamen en je mooi die strepen zag

zou jammer zijn als roelly na zo hard werken het net niet haalt :(

Terug
Naar boven