MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Ben erg benieuwd hoe hij er straks bijstaat als hij echt ripped is. Volgens de kenners zou hij dan serieus kunnen strijden voor een top 3 kwalificatie. En in die shoot waar hij naast Evan stond vond ik hem er beter uitzien (al heb ik daarbij ook al eerder toegegeven dat daarbij wel precies de spiergroepen die in Roelly zijn voordeel lagen werden getoond (armen + schouders)). De laatste foto's lijken iig te bevestigen dat hij op het goede pad zit :D

Bezig met bruinen

209seh4.jpg

Laatst bewerkt:
is dat roelly? hij heeft toch wel dikkere benen dan dat?

de lijnen/cuts zien er wel precies uit als die van hem. Oude pic wellicht, of anders een vertekenend beeld..

Gruwelijk. Ze zijn nu precies aan het werken zoals Sybil het graag ziet. Hij komt in perfecte conditie dat podium op, weet het zeker. De extra massa die Roelly wilde is tevens nog niet zo'n verkeerde zet geweest.

Ik was ook niet echt onder de indruk van deze foto maar zoals we allen weten kunnen foto's nog wel is een vertekend beeld geven. Verder is het wel degelijk Roelly als ik die bandjes om zijn pols zie. Hier draagt hij ze namelijk ook.

Laatst bewerkt:
Pic van benen is vandaag gepost door Sibil dus wel recent. Beeld is wat vertekend denk ik maar zijn behoorlijke stampers hoor. + carbloading zal ook nog niet helemaal klaar zijn.

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

Met Dorian :)

280r2p2.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
oj2djn.jpg

hoelaat is het eigenlijk morgen? de prejudge

en is er een stream?

OT: Staat lekker droog aan ze kop te zien :D

Dorian's hoofd dwarft die van Roelly :D

Hij doet ook spanje en fibo zo te horen!

lol die side chest van hem is gewoon een schuine most muscular zowat xd

Vind roelly zijn armen zo mooi van vorm

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Toch lijken branch zijn armen dikker.

Terug
Naar boven