AndroidHealthClinic

Nieuws ROFL! 16 jarige jongen vergrijpt zich aan Pony

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
‘Coïtusaffaire’ verdeelt dorp

OUD-ALBLAS - Afschuwelijk vindt ze alle ophef. De eigenares van de paardenstal waarin een 16-jarige jongen werd betrapt terwijl hij zich vergreep aan een pony, heeft zich tientallen malen afgevraagd of de agent, die haar buurman is, goed heeft gehandeld. Oud-Alblas is al een week in de ban van de affaire.

Vorige week zaterdagnacht werden de eigenares van de stal en haar man uit bed gebeld door de politieman van het korps Rotterdam-Rijnmond. Vanuit huis zag hij een man bij de stal, op zo’n dertig meter afstand. ,,De man stond precies onder de spotjes van het afdak. Mijn buurman zag dat de staart van de pony werd opgetild... De rest hoef ik denk ik niet te beschrijven,’’ huivert de vrouw. De agent alarmeerde collega’s van het korps Zuid-Holland- Zuid en ging samen met de buurman naar de stal. Hier overmeesterden zij de jongen.

De eigenares: ,,Pas toen de jongen begon te huilen, zagen ze wie het was. Hadden we hem naar zijn ouders moeten brengen omdat hij zo jong is? Achteraf denk ik van wel. Tenminste, als ik hem zelf had betrapt, maar ik begrijp mijn buurman ook. Die zei: wat als ik hem had laten gaan en hij had zich aan een meisje vergrepen?’’

Het dorp is nu in twee kampen verdeeld. Een deel vindt dat de agent overdreven handelde, een ander deel meent dat de jongen terecht hard is aangepakt.

De moeder van de jongen heeft geen goed woord over voor de agent, maar wacht het onderzoek af. ,,Ik denk niet dat we nog een klacht zullen indienen. Dan komt er wéér een bak met modder over ons heen,’’ reageert ze emotioneel.

Dorpsbewoners die partij kiezen voor de jongen, denken dat hij alleen heeft gemasturbeerd. Door het persbericht van de politie zou zijn leven zijn geruïneerd. De moeder krijgt bijval. ,,Het is onmogelijk dat die agent op zo’n grote afstand heeft kunnen zien wat er gebeurde. Ik ken die jongen, hij durft dat beest niet aan te raken. Het enige dat ik me kan indenken is dat hij iets heeft uitgeprobeerd,’’ zegt Jacob Bos van dorpshuis Het Trefpunt.

Volgens een dorpsgenoot heeft de agent zich laten leiden door sensatielust. ,,Ieder weldenkend mens snapt wat de gevolgen voor de jongen zijn, zeker in een dorpje als het onze.’’ Een ander verwacht dat de familie zal verhuizen. ,,In zo’n klein dorp heb je geen leven meer.’’

De groep die de agent steunt, bekogelde het huis van de jongen vorige week met eieren, bekladde de muren en zette een bordje in de tuin met grievende teksten.

De jongen zou ook geen leven meer hebben op school, vertellen klasgenootjes. Uit het zicht van docenten wordt hij geschopt en uitgescholden. Op hyves-websites krijgt hij nog eens de volle laag.

Zowel de betrokken agent als de woordvoerder van de politie willen niet reageren op de zaak, in afwachting van het onderzoek door het Openbaar Ministerie.

Voor dominee Van Weelden is de schuldvraag niet belangrijk. ,,Ook als het gruwelijkste scenario waar is, zal het kind verder moeten met zijn leven. Als het nodig is zal ik psychiatrische zorg adviseren.’’

De eigenares van de paardenstal hoopt dat er snel een eind komt aan de ophef. Om ‘ramptoerisme’ te voorkomen heeft ze haar pony verhuisd naar buiten de gemeente.

Oud nieuws van geensT toch?

staat reportage op geensT.tv als ik mij niet vergis..

wij hebben dorp naast ons vroeger een kippenneuker gehad.

Is het nu verboden om dierencoïtus te hebben?

nee, ben niets van plan.

:roflol: zieke shit.

• Topic Starter Topic Starter
wat is zijn hyves dan? :D

Reportage staat hier:

[Link niet meer beschikbaar]
:D

haha behoorlijk triest:o maar denk niet dat die pony dr last van heeft
die jongen zal zich nu wel mooi klote voelen hahaha
nee ik ben niet in voor dierencoïtus en nee ook nooit gedaan

Hoe voor schut is dat....echt bruut.

Wat een verhaal :roflol:

Wij een schapenn**ker (schijnt echt waar te zijn)

Heel ons dorp, jong en oud, weet wie "schapenn**ker" is haha

Ik heb het ook nooit goed gelooft, had al verschillende keren geruchten erover gehoord want is al wel een 10jaar geleden.

maar men ouders en ouders van een maat van me bevestigen dit verhaal toch.

Kerel had coïtus met andermans kippen, hij was betrapt omdat er bij die persoon laatste tijd veel kippen dood gingen. kerel ging snachts eens naar de kippen kijken omdat hij aan één of ander beest dacht en toen betrapte hij hem.
Nieuws verspreide zich snel en was ook overal bekend als de kippenneuker.
Heeft toen niet veel langer geduurd en hij had zichzelf opgehangen.

en dan nog gaan lopen zeiken op die agent.... :roflol: waar halen ze het lef vandaan? Omgekeerde wereld

komt spuit 11 ook aan

en dan nog boos worden op die agent ook.waar haal je het lef vandaan.

Op een pony moet je het leren zij mijn vader altijd.

Terug
Naar boven