Fitness Seller

Roken Of Niet Poll

Peiling Peiling ROOK JIJ?

• Nee ik rook niet

Stemmen: 92 70,2%
  • Ja ik rook

Stemmen: 39 29,8%

• Totaal stemmers
    131
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, al een jaar of 2 geen sigaret meer aangeraakt. Vroeger wel eens alleen tijdens uitgaan enzo, maar dat vond ik op den duur ook maar smerig. Dus voor mij niet meer.

benchMarc zei:
Nee, al een jaar of 2 geen sigaret meer aangeraakt. Vroeger wel eens alleen tijdens uitgaan enzo, maar dat vond ik op den duur ook maar smerig. Dus voor mij niet meer.
Zow wat verstandig van je.Fijne dag nog

Ik rook nog steeds, maar niet enorm veel. Echter, elke sigaret is er een teveel, maja het is gewoon lekker af en toe!:D

het nadeel van het roken bij mij is dat het mijn stofwisseling nog versneld

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

meestal sigaren

Alleen sigaren en joints en waterpijp. En af en toe een sigaret meer niet. Ben er niet verslaafd aan.

na 4 jaar op een pakje per dag te hebben gezeten ben ik door financiele redenen gaan minderen naar een half pakje doordeweeks en met uitgaan te roken.

mede hierdoor is het mogelijk geworden om wat vaker van dat heerlijke choco poeder te bestellen :D

Gestopt op mn 23-ste verjaardag na 10 jaar roken. Ik vind roken niks voor sportmensen en tevens een smerige gewoonte.

Heb vanaf me 13 tot m'n 21e gerookt.
Ben toen in 1 x gestopt omdat ik er helemaal klaar mee was.
Ik ben nu al weer bijna 1,5 jaar gestopt :) en heb er helemaal geen behoefte meer aan.

Mark NL zei:
Heb vanaf me 13 tot m'n 21e gerookt.
Ben toen in 1 x gestopt omdat ik er helemaal klaar mee was.
Ik ben nu al weer bijna 1,5 jaar gestopt :) en heb er helemaal geen behoefte meer aan.
:thumbs: Zulke reacties bewijzen maar weer eens hoezeer het in je hoofd zit. Sommigen beweren altijd dat ze tè verslaafd eraan zijn. Ja, in hun hoofd ja. Altijd zulke slechte excuusjes van mensen die verslaafd zijn aan roken.

op de BBQ vloeide de nicotine ook rijkelijk naast de alcohol:D...ben benieuwd wat er op de wok gaat gebeuren? ff naar de wc voor een portie Meth?:D

Ik rook enkel wanneer ik drink. En das niet zo verschrikkelijk vaak.

Nee, ik rook niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben MarkyWannaBee ............................. maar uh "Ik rook niet "

je kent ze wel van de reclame:D

big kelvin zei:
Goede dag zeg is dat jou moeder in die avatar.:cool:

Muwhahaha Kelvin wat gebruik jij tegenwoordig allemaal? Sinds jij je spelling opgehaald hebt ben je een heel ander persoon, ik lach zowaar bijna dagelijks om je grappies :D

MightyDuck zei:
Muwhahaha Kelvin wat gebruik jij tegenwoordig allemaal? Sinds jij je spelling opgehaald hebt ben je een heel ander persoon, ik lach zowaar bijna dagelijks om je grappies :D
Goede dag zeg sorry hoor ben ik mezelf is het niet goed ;)

Ik doe niet aan geestvernauwende stoffen. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven