MuscleMeat

roken tijdens je kuur

verkeerde sectie, annyway ik mag geen tips geven ben geen 21.

Ik zou stoppen met te kuren want het is geen wondermiddel. Je bent 1m75 groot en weegt 70kg. Met voeding kan je nu meer bereiken dan met anabolen.

En je zou eens in de cut dagelijks frieten of een pizza moeten eten. Mag dat ook? Is eigenlijk dezelfde vraag: natuurlijk is het niet goed voor je.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou stoppen met te kuren want het is geen wondermiddel. Je bent 1m75 groot en weegt 70kg. Met voeding kan je nu meer bereiken dan met anabolen.

En je zou eens in de cut dagelijks frieten of een pizza moeten eten. Mag dat ook? Is eigenlijk dezelfde vraag: natuurlijk is het niet goed voor je.

jha roken is sowieso niet goed voor je lichaam maar is het gevaarlijk tijdens het kuren of belemmert het iets ?

troll

hij vraagt of die moet stopen meer niet

moet je zelf weten is niet een pre
drinken is veel eerder no go
maar stopen kan nooit kwaad^^

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aangezien je nog maar 18 bent, je een superdude bent, wss niet eens eet zou ik er gewoon mee stoppen en een ecto blijven.

Mooie H@iRsTyLezZzzZ wel

roken is zowiezo slecht ;)

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien je nog maar 18 bent, je een superdude bent, wss niet eens eet zou ik er gewoon mee stoppen en een ecto blijven.

Mooie H@iRsTyLezZzzZ wel
drink 3 liter water per dag en heb een eet schema van 5 maaltijden, voor 18j is dit toch wel goed zeker ? ik drink geen alcohol en neem geen drugs het mijn enigste slechte gewoonte is nou ja roken wou eigenlijk gewoon weten of dit erg zou zijn of gevaarlijk tijdens een kuur

Met 18 jaar moet je je meer zorgen maken om je kuur dan om je rookgedrag.

drink 3 liter water per dag en heb een eet schema van 5 maaltijden, voor 18j is dit toch wel goed zeker ? ik drink geen alcohol en neem geen drugs het mijn enigste slechte gewoonte is nou ja roken wou eigenlijk gewoon weten of dit erg zou zijn of gevaarlijk tijdens een kuur

zozo! zeker

Sochtends: 1 boterham met hagelslag en boter + 1 beker melk
10 uur : 1 sultana
Smiddags: 2 boterhammen met kaas
Savonds: Wat de pot schaft!
21.00: Kopje thee met 2 lange vingers

Wtf lul jij nou weer :roflol: Dagelijks pizza eten in de cut vs dagelijks sigaretten roken in de cut is een kromme vergelijking. Pizza = kcal = nadelig effect op je cut omdat je een strikt dieet hebt. Beetje dom dit, mja wat kan je anders verwachten van een belg:roflol:

Laatst bewerkt:

AS zijn wel wondermiddelen vriend. Alleen klinkt het woord net alsof je er niet voor moet werken en alles vanzelf gaat. In de cur dagelijks frieten of pizza nemen?????????

Roken en fitness is zowieso slecht. Je hebt je conditie hard nodig voor krachttraining. Vitamines worden sneller afgebroken. De koolmonoxide in de sigaretten nemen de plaats in van zuurstof. Nicotine verhoogd de bloeddruk en dit gebeurt volgensmij al tijdens de kuur? Bij de lange termijneffecten is te lezen dat sigarettenrook de bloedcellen samentrekt en het vermogen om zuurstof naar je spieren te transporteren verminderd. En zonder zuurstof, geen spierontwikkeling en spiergroei!

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Wtf lul jij nou weer :roflol: Dagelijks pizza eten in de k*t vs dagelijks sigaretten roken in de cut is een kromme vergelijking. Pizza = kcal = nadelig effect op je cut omdat je een strikt dieet hebt. Beetje dom dit, mja wat kan je anders verwachten van een belg:roflol:

hahah lol

AS zijn wel wondermiddelen vriend. Alleen klinkt het woord net alsof je er niet voor moet werken en alles vanzelf gaat. In de cur dagelijks frieten of pizza nemen?????????

Roken en fitness is zowieso slecht. Je hebt je conditie hard nodig voor krachttraining. Vitamines worden sneller afgebroken. De koolmonoxide in de sigaretten nemen de plaats in van zuurstof. Nicotine verhoogd de bloeddruk en dit gebeurt volgensmij al tijdens de kuur? Bij de lange termijneffecten is te lezen dat sigarettenrook de bloedcellen samentrekt en het vermogen om zuurstof naar je spieren te transporteren verminderd. En zonder zuurstof, geen spierontwikkeling en spiergroei!
Je moet het niet extreem vergelijken met elkaar, ik ben slecht in dingen met elkaar vergelijken om iemand tot een conclusie te laten komen.

Als je dagelijks junkt in de cut, ga je geen resultaat bereiken. Rook je (hangt ervan af hoeveel; 1 sigaret of 2 pakjes maken een groot verschil), dan zal je moeizamer resultaat bereiken ;)

kerel, je weegt nog maar 70 kilo. je kan nog lang naturel door trainen

zozo! zeker

Sochtends: 1 boterham met hagelslag en boter + 1 beker melk
10 uur : 1 sultana
Smiddags: 2 boterhammen met kaas
Savonds: Wat de pot schaft!
21.00: Kopje thee met 2 lange vingers

Wow strak voedingsschema zeg. Thanks voor de tip, die ga ik ook proberen.
Eindelijk wat BrUtaL MasS kweken JWZ!

Terug
Naar boven