- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Wow strak voedingsschema zeg. Thanks voor de tip, die ga ik ook proberen.
Eindelijk wat BrUtaL MasS kweken JWZ!
pas op, ken de gevaren van een dergelijk schema
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wie doet dat zei je?Pfff, dat ze tieners uberhaupt laten kuren, vind ik totale onzin. Je bent je dan nog zo aan het ontwikkelen, en dan stop je die rotzooi in je lichaam. Kuren moet gewoon 21+ worden imo.
Met 70kg en 9% is kuren sowieso onzin. Maargoed, aangezien je toch al bezig bent, wat ga je doen als nakuur?

Rook je (hangt ervan af hoeveel; 1 sigaret of 2 pakjes maken een groot verschil), dan zal je moeizamer resultaat bereiken![]()
Pfff, dat ze tieners uberhaupt laten kuren, vind ik totale onzin. Je bent je dan nog zo aan het ontwikkelen, en dan stop je die rotzooi in je lichaam. Kuren moet gewoon 21+ worden imo.
Het is helemaal niet dat ik rook, maar hou alsjeblieft op. Geef me alsjeblieft eens 1 onderzoek waarin ook maar iets negatiefs over roken word bewezen in verband met spiermassa groei.
http://www.kennislink.nl/publicaties/roken-tast-spierfunctie-aan
eerste hit google
Helemaal mee eens, sportscholen moesten dat verbieden. Ow wacht........
Geef me alsjeblieft eens 1 onderzoek waarin ook maar iets negatiefs over roken word bewezen in verband met spiermassa groei.