MuscleMeat

Roken

nooit gerookt, ook nooit van plan.
maar ieder die wil roken mag van mij roken, zolang ze mij dr niet mee lastig vallen.
dus niet de rook in mn gezicht blazen, of in kleine ruimtes roken als ik er ook ben (zoals bv in de auto)

3x gestopt nu en dat wil ik graag zo houden nu. Deed 2 dagen over een pakkie shag dwz een stuk of 40 per dag. Stond er mee op en ging ermee naar bed. Af en toe roken kon ik niet, ik moest echt elk anderhalf uur roken. Opnieuw beginnen had altijd te maken met weer eens een blowtje roken en dan kon ik wel stoppen met blowen maar roken was weer begonnen. Kan nu wel tabaksvrije kruiden in een joint stoppen en maar 1 keer per week blowen. Dat werkt dus wel. (ben daar nu net als met drinken ook mee gestopt op dit moment tijdelijk?)

O ja ik ben trouwens helemaal niet anti rook, iedereen gaat zijn gang maar. Alleen de bushalte of andere echt kleine ruimten vind ik niet fijn als een ander daar rookt.

Roken en bodybuilding is not done.Echt triest gewoon.

Ik rook niet meer. heb het klein jaartje gedaan als ik ging stappen. Maar toen zag ik de onnozelheid ervan in. Nu vind ik het smerig als mensen roken. :o Niet de rook op zich maar meer als je thuiskomt en je kleding er naar stinkt.

Ik maak er wel ff een enquete van, dat is makkelijker

Markus Ruhl is een happy smoker.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

op 4/5 jarige leeftijd 1 dag gerookt, toen werd ik gezien door een oudere buurt jongen, die heeft het verteld aan mijn ouders en toen heb ik klappen gekregen

van die jongens die 1 of 2 x per maand roken zijn al helemaal erg :roflol:

Op een feestje ofzo anders horen ze er niet bij.

Nee, meeste van m'n vrienden roken, ik vind het maar niks. Stank, ongezond enz, bah!

ik rookte vanaf me 12e tot voorjaar 2008, in een keer gestopt zonder hulpmiddelen.
mis ik het? nee niet echt

achja vooroordelen mag je hebben van mij prima, maar een zo gelimiteerde blik op zaken zal je wel vaker hebben opgebroken ofniet?

Integendeel ik noem het meer een nuchtere heldere kijk op zaken;)
en in antwoord op je vraag heeft dat mij nog nooit opgebroken.

Veel mensen beginnen ooit met roken om erbij te horen, bedoel waarom zou je er anders aan beginnen?
Sigaret in de mond, zgn. rokerspose aannemen en voilla elke Jan lul denkt dat die de man is.

Zag van de week ook weer zo'n kind lopen, schat 13 jaar, sigaret in de mond en stoer vooruit kijken.

Ik rook 2 pakjes per week ongeveer. Het is gewoon best lekker af en toe. Binnen een jaar of twee stop ik helemaal. Maar ik ga nu nog teveel uit, dan hoort het er voor mij toch een beetje bij.

Roken vind ik smerig. Bovendien is het ongezond en kost het nog vrij veel geld ook.

Meiden die roken vind ik maar niks,.. maar zelf rook ik wel. Hypocriet, ach jah.

Maar alcohol+sigaret= te lekker !

Maar is wel beter dat je niet meer binnen kan roken tijdens stappen enzo,. hierdoor rook ik nu veel minder.

Ik denk 2 pakjes per week nu. Valt opzich nog mee.

Welk onderzoek wijst dan uit dat roken slecht is voor spiergroei..?

Ik weet wel dat roken zelf de zuurstofopname in je bloed verminderd.
Maar als je een half uur voor en na je training niet rookt is er toch niks aan de hand?

Tja, als mijn hoofd ook zo ver in me kont zou zitten dan zou ik waarschijnlijk dezelfde bevooroordeelde visie hebben...

ach ja, mensen moeten tog iets hebben om over te zeiken.

achja vooroordelen mag je hebben van mij prima, maar een zo gelimiteerde blik op zaken zal je wel vaker hebben opgebroken ofniet?

Kunnen jullie mij dan uitleggen waarom je zou beginnen met roken? Ik heb zelf namelijk nog nooit iemand ontmoet die er niet mee begon om stoer te doen. Als je er niet bij zou horen als je niet zou roken dan zijn die zogenaamde vrienden van je je vrienden niet.

Terug
Naar boven