MuscleMeat

Roken

Ik rook niet omdat ik het ranzig vind. Ik ga niet zeiken op 't feit dat je er kanker van kunt krijgen etc, want dat krijg je tegenwoordig van alles.

Wat me vooral irriteert is als rokers de rook richting mij gaan blazen, of als de rokers net gerookt hebben, lekker tegen me gaan praten. Dan komt er zo'n ranslucht uit hun mond waar ik gewoon echt niet vrolijk van word. Helemaal bij meiden vind ik dit een echte afknapper. Ook leuk als ze meteen na het roken kauwgom gaan nemen. De intenties vind ik goed, maar wat volgt is een gore combinatie van mint- en rooklucht.

Kunnen jullie mij dan uitleggen waarom je zou beginnen met roken? Ik heb zelf namelijk nog nooit iemand ontmoet die er niet mee begon om stoer te doen.

Ik begon met roken omdat ik erg nieuwsgierig was..
Ik ben zoiezo altijd al erg nieuwsgierig geweest naar dingen.

Dus ik had sneaky wat shag van me pa'tje gepakt toen ik 13 ofzo was haha met wat vloei.
Dus ik buiten in de zomer op de oldschool chillplek een shaggie in elkaar geknutseld.
Met lucifers aangestoken en gekeken hoe het smaakte.
En ik vond het persoonlijk best chill smaken.
Vond het wel apart.

Me vader rookte altijd in huis.
Meeste mensen vonden het stinken maar ik vond het altijd wel lekker ruiken.
Ik heb nooit last gehad van mensen die rookten.
Als hun het chill vinden wie ben ik dan om ze tegen te houden..?
En al dat meerook gezeik vind ik onzin.
Moet je eens kijken wat voor een giftige k*nkerzooi je binnenkrijgt als je in de file staat.

Als je er niet bij zou horen als je niet zou roken dan zijn die zogenaamde vrienden van je je vrienden niet.
Ik heb nooit last gehad van dat soort mensen want daar ga ik niet mee om.

"apfelstrudel" is r*tard

Wat een sukkel reacties hier :roflol: trieste mensen, sommige reacties hier zijn nog 10x triester als mensen die roken.

Ik begon met roken omdat ik erg nieuwsgierig was..
Ik ben zoiezo altijd al erg nieuwsgierig geweest naar dingen.

Dus ik had sneaky wat shag van me pa'tje gepakt toen ik 13 ofzo was haha met wat vloei. epische zinsconstructie
Dus ik buiten in de zomer op de oldschool chillplek een shaggie in elkaar geknutseld.
Met lucifers aangestoken en gekeken hoe het smaakte.
En ik vond het persoonlijk best chill smaken.
Vond het wel apart.

Me vader rookte altijd in huis.
Meeste mensen vonden het stinken COMMA maar ik vond het altijd wel lekker ruiken.
Ik heb nooit last gehad van mensen die rookten.
Als hun het chill vinden wie ben ik dan om ze tegen te houden..? ohrly?
En al dat meerook gezeik vind ik onzin.
Moet je eens kijken wat voor een giftige k*nkerzooi je binnenkrijgt als je in de file staat.

Ik heb nooit last gehad van dat soort mensen want daar ga ik niet mee om.

Owned?

"Kids van tegenwoordig", nee jouw posts getuigen van maturiteit, zeg.:thumbup:
Zegt degene die me hier een halve Nederlands les geeft om te laten zien welke voor de hand liggende fouten ik gemaakt had.

Maar ik ben blij dat je zo goed oplet in school.
Je vader zal wel trots op je zijn ;)

Zegt degene die me hier een halve Nederlands les geeft om te laten zien welke voor de hand liggende fouten ik gemaakt had.

Maar ik ben blij dat je zo goed oplet in school.
Je vader zal wel trots op je zijn ;)

Als jij begint over anderen hun gebruik qua Nederlandse taal, zie ik niet in waarom ik jou niet op je eigen fouten zou attenderen.

Wel mooi dat je zo consequent bent.

Als jij begint over anderen hun gebruik qua Nederlandse taal, zie ik niet in waarom ik jou niet op je eigen fouten zou attenderen.

Wel mooi dat je zo consequent bent.
Tja, het is gewoon een beetje hypocriet en zielig als je iemand achterlijk noemt en dan grammaticale fouten maakt in een zin die 2 woorden bevat.

Kunnen jullie mij dan uitleggen waarom je zou beginnen met roken? Ik heb zelf namelijk nog nooit iemand ontmoet die er niet mee begon om stoer te doen. Als je er niet bij zou horen als je niet zou roken dan zijn die zogenaamde vrienden van je je vrienden niet.

Ik ben begonnen met Wiet en Hash roken uit nieuwsgierigheid. Deed dat dagelijks, maar vond ik op een gegeven moment teveel.
Was erg moeilijk volhouden, maar als ik af en toe een sigarette opstak had ik er geen moeite mee.
Rook nu doordeweeks ongeveer een pak shag, in het weekend blow ik. Rook eigenlijk vooral als ik in de auto zit, raar maar waar.
En na het eten 's avonds.

Terug
Naar boven