Fitness Seller

Ronnie coleman Guest Posing at World Masters

ga elders huilen.
Wat hij doet IS recreatief. Dat noemen ze nu guestposen.
Dit is geen wedstrijd waar hij aan deelneemt oid
Buhu, je hebt m'n post niet begrepen vent, ik vind het er niet meer uitzien (en denk dat de meerderheid het daar wel mee eens is) , en had dus liever gezien dat ie op z'n top gestopt was en daarna z'n carrière buiten bb evt voort kon zetten.

Maarja, ieder z'n eigen mening he ;) jeauw

Als dat je maatstaf is voor respect dan ben je snel klaar met kritiek geven op welke BBer dan ook:o

Je hebt echt geen idee over wie je het hier hebt hé? Ronnie Coleman is 8 keer Mr Olympia geweest. En heeft tal van andere prijzen gewonnen. Feit dat jij hem hier loopt af te kraken samen met die andere posers is gewoon erg jammer, maargoed jullie zal ook niet veel om deze sport geven.

haha, ik moet zo enorm lachen om alle reacties van iedereen, een wedstrijd op top niveau zal hij inderdaad nooit meer winnen. hij is ook bijlange na niet meer in de shape waar hij ooit in geweest is.
maar ik denk dat 99 % van de mensen van dit forum in zijn schaduw een appeltje kunnen gaan schillen.
en ik denk ook dat heel veel mensen hem nog graag zien guest posen, anders zou de beste man niet meer gevraagd worden.

voor zijn gezondheid lijkt het me wel verstandig om te stoppen, maar ieder zijn ding.

Hij is gewoon een baas maar hier moet hij mee stoppen imo.

Inderdaad, ik snap dat hij het niet met rust kan laten, het is z'n leven.. Maar laat hem zich dan bezig houden met z'n sups, interviews doen, comments geven bij de Mr O, etc..

Wat ik nu zie is vergane glorie, en ik kan me niet voorstellen dat hij zelf nog gelukkig is als hij in de spiegel kijkt..

Je hebt echt geen idee over wie je het hier hebt hé? Ronnie Coleman is 8 keer Mr Olympia geweest. En heeft tal van andere prijzen gewonnen. Feit dat jij hem hier loopt af te kraken samen met die andere posers is gewoon erg jammer, maargoed jullie zal ook niet veel om deze sport geven.

Juist omdat hij tal van shows heeft gewonnen moet hij begrijpen waar het in BBing om gaat: hoe je eruit ziet on-stage. Kijk wat shawn ray doet voor de sport terwijl de sport hem genaaid heeft, en ik denk dat shawn in betere shape is dan coleman. Natuurlijk heeft hij grote prijzen (vaak) gewonnen, maar dat doet niets af aan het feit dat je ergens een lijn moet trekken.

Jongens, het is een guestpose geen wedstrijd.

En ach, als hij had gewild had hij kunnen weigeren om te guestposen. Hij wilt zijn fans waarschijnlijk niet in de steek laten + dat hij er nog top uitziet voor zijn leeftijd, zit nog steeds serieus wat massa onder dat lijf.

Juist omdat hij tal van shows heeft gewonnen moet hij begrijpen waar het in BBing om gaat: hoe je eruit ziet on-stage. Kijk wat shawn ray doet voor de sport terwijl de sport hem genaaid heeft, en ik denk dat shawn in betere shape is dan coleman. Natuurlijk heeft hij grote prijzen (vaak) gewonnen, maar dat doet niets af aan het feit dat je ergens een lijn moet trekken.

Maar wat Shawn Ray doet kan ook niet iedereen, en ik denk Ronnie zeker niet
Ray is welbespraakt, en volgens mij ook redelijk intelligent, ik vind het hem goed doen. Bij Ronnie moet ik meestal erg goed luisteren tussen dat texaanse gebrabbel wat ie nou probeert te zeggen :D

Maar wat Shawn Ray doet kan ook niet iedereen, en ik denk Ronnie zeker niet
Ray is welbespraakt, en volgens mij ook redelijk intelligent, ik vind het hem goed doen. Bij Ronnie moet ik meestal erg goed luisteren tussen dat texaanse gebrabbel wat ie nou probeert te zeggen :D

Jij bent ook 'welbespraakt' hoor.

Maak je me nou belachelijk? :roflol: :(

Ronnie pakt een hoop meer poen dan Shawn met zijn guestposing enz...
Wil ik zien dat ze die poen naar jou gooien om onstage te komen...:rolleyes:
En Ronnie zal er zoveel mogelijk willen uithalen , zolang ze om hem vragen kan ie doorrekenen , gaan ze bij Shawn niet doen hoor...
En ik denk dat hij er ook niet mee inzit dat er een hoop dwergen op fora vinden dat het genoeg is...LOL

En Ronnie zal er zoveel mogelijk willen uithalen , zolang ze om hem vragen kan ie doorrekenen , gaan ze bij Shawn niet doen hoor...
En ik denk dat hij er ook niet mee inzit dat er een hoop dwergen op fora vinden dat het genoeg is...LOL

+1, zou het zelfde doen, makkelijk toch geld verdienen met offshape een beetje slap poseren op een podium? :p

Dat Coleman dat kan en Shawn niet ligt gelukkig ook niet aan het feit dat ze hem geschorst hebben, IFBB matennaaiers...

Volkomen mee eens!

van zijn fb

394904_239549109449919_133660793372085_595117_109939266_n.jpg

elke bodybuilder, hoe 'lelijk' ook, ziet er goed uit met een mm pose ...

Respect voor deze man, maar zijn fysiek trekt werkelijk op niets meer. Ik begrijp niet dat hij dat zelf niet inziet en met een beetje zelfrespect ga je toch echt dat podium niet meer op?

Terug
Naar boven