Fitness Seller

Ronnie coleman Guest Posing at World Masters

Ik denk dat één gastoptreden evenveel opbrengt als een heel maandsalaris politiewerk. Dus beter blijft die gewoon gastoptredens geven

juist :D
zijn drijfveer is dan ook meer als duidelijk... Snel snel nog wat geld bijeen rapen, investeren in zijn sups en er nog meer geld van maken.
Love it

heb eens opgevangen dat ie in zijn top $10.000 per optreden pakte...:rolleyes:

Van zijn fb

Here we go again, just so yall know, I'm doing great and my recovery will be short bout 4 weeks

4y1wf.jpg

Myelogram ofzo.

Definitie voor CT myelogram

CT Myelogram is een medische procedure gebruikt voor deze diagnoses als: hernia, ischias en spinale stenose.

I'm going home yall, cosmetic surgery was a huge success, I'll be back on stage in a couple weeks

7x4ie.jpg

Heb het na 30s uitgezet... Het is echt niet meer om aan te zien, hij ziet er nu heel raar uit, als een soort trol, een gut, lange armen en benen, echt bizar.

En als de gayboys in deze thread het helemaal geweldig vinden en willen dat ie doorgaat... Whatever man.

Die man moet gewoon stoppen zijn lichaam neemt vreemde vormen aan en protesteert ook duidelijk,
Gewoon lekker genieten van je oude dag stoppen met AAS en lekker blijven trainen en gezond eten.

En voor al de mensen die zeggen dat hij dan geen geld meer verdiend is bullshit want hij kan zich bezig houden met supps zal voorlopig nog genoeg voor interviews worden gevraagd en zolang hij in het bb wereldje aanwezig blijft zal er heus nog wel een rol voor hem zijn na tig keer mr olympia te zijn geweest,

Het doet de sport ook geen goed dat hij als een soort freak op het podium staat in zijn string en zijn carriere sluit hij op die manier ook heel vreemd af.

who gives a **** dat hij er nu zo bij staaT? kijk naar schwarzenegger... laat die man lekker geld verdienen met dit soort acties ik zou het ook doen als ik hem was. volgens mij waren sommige mensen echt verliefd op zijn lichaam(f**gots?) dat ze nu kapot gaan in hun hart na het zien van dit filmpje

who gives a **** dat hij er nu zo bij staaT? kijk naar schwarzenegger... laat die man lekker geld verdienen met dit soort acties ik zou het ook doen als ik hem was. volgens mij waren sommige mensen echt verliefd op zijn lichaam(f**gots?) dat ze nu kapot gaan in hun hart na het zien van dit filmpje

Lol, deze reactie slaat echt nergens op. Leer discusseren man. :roflol:

Terug
Naar boven