MuscleMeat

RONNIE PICS 5/15 - Budapest

Flash1982

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
434
Update

Video's

Posing
www.muscleteam.hu - Hungarian bodybuilder - Ronnie
Coleman pózolás

Happy birthday Ronnie :-)
www.muscleteam.hu - Hungarian bodybuilder - Ronnie Coleman

gp_IMG_4643.jpg

gp_IMG_4746.jpg

gp_IMG_4739.jpg

gp_IMG_4754.jpg

gp_IMG_4779.jpg

gp_IMG_4790.jpg

gp_IMG_4749.jpg

gp_IMG_4765.jpg

UPDATE

Ronnie In Spain 05/16/07

index.php?action=dlattach;topic=149220.jpg

Laatst bewerkt:
mooie foto's!

Die bril kan echt niet hij lijkt op Steve Urkel zo.

haha beveiligingsmannetje erbij. Alsof dat zin heeft :roflol:

Ik vind 'm nu wel heel erg buff worden. Ziet er op het moment echt niet goed uit. Met name zijn gut. Maar dat zegt niets over hoe hij op het podium verschijnt natuurlijk.

ik vind zn onderkant borst flut! (voor zijn doen natuurlijk)

haha beveiligingsmannetje erbij. Alsof dat zin heeft :roflol:

die beveiligingsmannetjes kunnen denken ik beter iemand beschermen dan ronnie, ronnie heeft alleen spieren, die beveiligers die hebben zoiezo ook wat techniek om iemand te overmeesteren :)

+1 ... daar zit precies nog iets niet goed ja, idem voor die ballonbuik

En die aders ... tsja ... het is precies alsof hij er pvc buizen in heeft laten zetten :p
Jay all the way zeg ik

die beveiligingsmannetjes kunnen denken ik beter iemand beschermen dan ronnie, ronnie heeft alleen spieren, die beveiligers die hebben zoiezo ook wat techniek om iemand te overmeesteren :)

Ja, maar ronnie loopt zo iemand omver. Niemand houd 140-150kg spiermassa tegen

Beveiliging is in dit geval eenvoudig een paar extra ogen. Coleman kan niet alles zien en heeft zijn beveiliging nodig om te zien wat hij niet ziet en hem prompt te waarschuwen bij gevaar. Alleen Chuck Norris heeft ogen in zijn achterhoofd.

Chuck Norris jokes ... will they ever grow old?
Yes! They did a long time ago :p

Ik heb gehoord dat ronnie dit jaar voor het eerst aan de a.s. gaat om zijn titel terug te pakken. Aangezien Jay weigert om met dit soort middelen aan de gang te gaan is de kans groot dat Ronnie zijn titel terugpakt!!

Ik heb gehoord dat ronnie dit jaar voor het eerst aan de a.s. gaat om zijn titel terug te pakken. Aangezien Jay weigert om met dit soort middelen aan de gang te gaan is de kans groot dat Ronnie zijn titel terugpakt!!

Fijn om wat inside information hierover te hebben. Nu snappen we tenminste wat er gebeurt. :hahaha:

Hij is hier nog niet op wedstrijdvorm. Natuurlijk zit die er minder strak uit, heb je ronnie ooit op podium gezien die niet scherp was?no way...
ik merk dat niemand meer iets te zeggen heeft over zijn linkerlat en triceps, omdat die nu goed zijn in verhouding.
Ronnie gaat Jay van de podium blazen..als Ronnie vorig jaar symetrisch was, zou Jay ook nooit kunnen winnen van hem..

Hij is hier nog niet op wedstrijdvorm. Natuurlijk zit die er minder strak uit, heb je ronnie ooit op podium gezien die niet scherp was?no way...
ik merk dat niemand meer iets te zeggen heeft over zijn linkerlat en triceps, omdat die nu goed zijn in verhouding.
Ronnie gaat Jay van de podium blazen..als Ronnie vorig jaar symetrisch was, zou Jay ook nooit kunnen winnen van hem..

Misschien omdat op deze foto's zijn lat en triceps slecht te beoordelen zijn? :rolleyes:

@Robke: Laat chuck het maar niet horen! :eek:

Bij deze foto's vind ik hem niet als papz*k worden voorgeschoteld. Deze foto's zijn echt GOED! :P Machtig. Gek is HUGE!!!

Ben benieuwd of dat year round (ipv 3mnd rust) Ronnie dusdanig veel goed gaat doen en dat hij daarnaast droger en scherper dan ooit verschijnt. Who cares about the tears then ... hahah NOBODY :D

hij wordt oud man check die kop

verder wel heel ziek groot damn niet te geloven (hoop dat jay hem bij kan houden)

goeie belly!

Terug
Naar boven