XXL Nutrition

RONNIE PICS 5/15 - Budapest

niet meer normaal!!!
Wat een massa, jawadde

Wel leuk om te ziendat zijn kleerkasten niks zijn vergeleken bij hem.:eek!:

Ik heb gehoord dat ronnie dit jaar voor het eerst aan de a.s. gaat om zijn titel terug te pakken. Aangezien Jay weigert om met dit soort middelen aan de gang te gaan is de kans groot dat Ronnie zijn titel terugpakt!!

:roflol: alsof dat nog geen 20 jaar geleden is gebeurd

Die armen idd nog steeds....:eek:

ik bent toch wel benieuwd hoor , vind hem er zwaar groot uitzien , maarja das ronnie elk jaar :D

en ja jay is voor de O een stuk droger maar het gaat om dat ene weekend he ;)

mijn gevoel zeg dat hij hem gaat pakken

Jaja big ron gaat het hem weer flikken, het is lights out game over voor de rest.

Ja, maar ronnie loopt zo iemand omver. Niemand houd 140-150kg spiermassa tegen

daar heb je gelijk in hoor maar tegen een mes of pistool doe je weinig of als iemand van achter komt of wat dan ook is het altijd fijn denk ik maar je hebt een punt dat (bijna) niemand 140/150kg spiermassa tegen houdt :)

BIG NASTY, lights out game over voor iedereen. Heb nu al medelijden met Jay, als hij maar niet doordraait op de O. ronnie gaat verschrikkelijk goed komen, hij gaat iedereen duidelijk verslaan. Ronnie heeft een totaal pakket dat niemand heeft. Hij gaat iedereen verslaan met zijn eigen wapens net als op de Mr.Olympia van 2004!!!!!:D :D :D

je gebruikt het nu zelf ook, Edwin

hier een foto van Jay gisteren

[afbeelding niet meer beschikbaar]

hij ziet er goed uit!!! moet ik toegeven.

wat pics van Big Nasty:

rug is naar mijn mening weer in orde.

wow, heb Ronnie nog nooit zo goed gezien!!!

daar heb je gelijk in hoor maar tegen een mes of pistool doe je weinig of als iemand van achter komt of wat dan ook is het altijd fijn denk ik maar je hebt een punt dat (bijna) niemand 140/150kg spiermassa tegen houdt :)

Een mes kan hoogstens zijn spieren verwonden maar komt er waarschijnlijk niet doorheen ;)

BIG NASTY, lights out game over voor iedereen. Heb nu al medelijden met Jay, als hij maar niet doordraait op de O. ronnie gaat verschrikkelijk goed komen, hij gaat iedereen duidelijk verslaan. Ronnie heeft een totaal pakket dat niemand heeft. Hij gaat iedereen verslaan met zijn eigen wapens net als op de Mr.Olympia van 2004!!!!!:D :D :D

:roflol:

ronnie's doing it ! what everybody tought was impossible z'n linker arm is nog niet helemaal goed maar wel zeeeeeer goed verbeterd als het zo blijft doorgaan dan ist het perfect . rug is ook terug goed

Hoeveel Air-miles of zegeltjes zal ronnie al hebben?

Laatst bewerkt:
Jay ziet er wel veel gezonder uit imo.

Terug
Naar boven