XXL Nutrition

RONNIE PICS 5/15 - Budapest

Lijkt wel of Jay flink aan zijn taille gewerkt heeft. Veel minder gut.:thumbs:

Ronny's rug is beter, teurg gelijk hij was nog niet! Maar als hij zo door blijft gaan komt het wel in orde

hij wordt oud man check die kop

verder wel heel ziek groot damn niet te geloven (hoop dat jay hem bij kan houden)

Zijn bodybuilding prestatie op het podium word niet beoordeeld door zijn kop ;)

Hij ziet er echt wel een monster buffel uit. En zit vollop in de bulk dus is normaal dat hij er niet top uitziet. Ikzelf vind hem niet mooi ogen op dit moment maar ik ben er zeker van dat hij to the limit gaat om iedereen van het podium te knallen next time !!!! :cool:

jij bent anders ook geen kleine jongen bodygainer.

IMG_4587001.jpg

Yeah buddyyyy!

die tepels.. :(

Wat is er met zijn borst op die pic ??? Ziet er nogal raar uit.

die ziet er altijd al zo uit hoor hij heeft ook meer vet dus daarom

Ik heb gehoord dat ronnie dit jaar voor het eerst aan de a.s. gaat om zijn titel terug te pakken. Aangezien Jay weigert om met dit soort middelen aan de gang te gaan is de kans groot dat Ronnie zijn titel terugpakt!!

ahhhw wat lief!

hier een foto van Jay gisteren

[afbeelding niet meer beschikbaar]

hij ziet er goed uit!!! moet ik toegeven.

wat pics van Big Nasty:

rug is naar mijn mening weer in orde.

wow, heb Ronnie nog nooit zo goed gezien!!!

zo..koekoek...zn linker lat is nog steeds behoorlijk kleiner..Schele dakduif..:D

Nooohhh dat valt best mee, een kniesoor die daar op let.

zo..koekoek...zn linker lat is nog steeds behoorlijk kleiner..Schele dakduif..:D

jij bent echt zielig!!! Ga sesamstraat kijken ofzo. zijn linkerlat is misschien nog steeds klein, maar jij bent in het geheel klein rukker for life.

hier wat pics van BIGRON in London:

Hij's groot! Echt mega groot! Beetje teveel van het goede? ;)

Maargoed, is het niet zo dat de negroïde mensen gemakkelijker spiermassa 'aanmaakt' dan zijn blanke of aziatische tegenhanger?

Zo is dat. Linkertriceps loopt ook nog steeds serieus achter, zie je overduidelijk op die pose. Ik zou ronny graag willen zien winnen maar met dit fysiek zie ik het niet gebeuren. Ik zie hem dit ook niet meer rechttrekken tegen de volgende olympia, jammer.

Idd, Branch Warren heeft hetzelfde probleem, maar wint wel van betere atleten. Dus dat zegt niks.

Klopt zonder meer , maar wss doordat hij ook met kop en schouders boven de rest uitsteekt ,.... was er iemand die bijna gelijk is , dan worden wel zeker de "kleine puntjes" eruit gevist !!!

On-Topic ;

Ronnie ziet er zonder meer goed uit , maar ikzelf vind zo'n roidgut wel zo oerlelijk !!!
Zelf zie ik leiver Jay , minder freaky maar wel huge en voor mij het belangrijkste ,...... zonder die Mega pens :D

Jay ziet er super uit. Ronny ook, maar anders.

jay is veel minder vet nu als ronnie

kijk is na de olympia foto's van vorig jaar de taille van ronnie was kleiner als die van jay dus niet steeds daarover zeiken.

Terug
Naar boven