Fitness Seller

Ronny Rockel and others about Bodybuilding - Oliver Geissen Talkshow (English Subtitles)

pff ****ing dom wijf zeg. En die vette gast in het publiek ook. Grote mond allemaal maar er zelf niet uitzien.

Ignorant fl**ker in 't publiek, echt een loser! En dat wijf! Verschrikkelijk! Ze kunnen beter hun smoel houden en snel naar de McDonald's gaan in plaats van Rockel afzeiken. Kansloos dit.

Laatst bewerkt:
Volgens mij doet dit filmpje menig BB of BB-fan doen KOKEN !

Het is nou gewoon eenmaal dat de meeste vrouwen een beachboy fysiek mooier vinden. Een sixpack is vaak al genoeg. en mensen buiten de sport kijken anders naar een lichaam dan wij er naar kijken.

Wij zien en merken hoeveel moeite we er voor moeten doen. En die stumpert in het publiek voelt zijn eigen heel wat. terwijl hij waarschijnlijk heel de dag zit te lamme en niet eens aan sport doet!

"creatine derinne und pumpm pumpm pumpm pump""haha daar het ik nog het meest om gelachen

Lulz, wat een rotzooi. Ze hebben nog best een aardige verzameling zwakbegaafden gevonden om in het publiek te zetten.

rockel ziet er puffy uit trouwens.... wanneer is dit gefilmd?

wat een dom kankerwijf
wel jammer dat het stereotype van de domme BB'r weer nog maar es bevestigd wordt door "meneer de marine" die daar laatst opkomt en de grote dwaas uithangt!

Wat een malloot die met dat blauwe shirt @01:45. Laat hem is zijn shirt uitdoen en kijken we er beter uitziet. Vetklep

Jezus... En dan zeggen ze altijd dat je als bodybuilder er maar om moet lachen omdat mensen ontwetend zijn....

Het is maar net wat die ene gozer zei: ''Op straat heb je de ballen niet om zo iemand aan te spreken met je kippenfiguur omdat we dan toch een maatje te groot zijn.''

dikke mensen zijn altijd jaloers op gespierde mensen ,vandaar zulke stomme ondoordachte meningen .

'on the streets you are so small you don't even have the gut to open your mouth and here you are acting like a big shot' precies wat ik dacht, wat een idioot is die kerel die er zo genaamd goed uit moet zien, en die vrouw is ook vreselijk iritant, is toch niet ronnie's probleem dat zij jaloers is en te lui is om wat aan dr vette lijf te doen.

Die mensen wil je toch helemaal kapot trappen ofniet.....
Ze weten niet eens wat hij allemaal moet opofferen in z'n leven en ze zegt dat hij niks heeft bereikt in z'n leven.....:mad:

Die mensen wil je toch helemaal kapot trappen ofniet.....
Ze weten niet eens wat hij allemaal moet opofferen in z'n leven en ze zegt dat hij niks heeft bereikt in z'n leven.....:mad:

Ja idd. En zeker die voetballer die nog geen 70 kg weegt. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand denkt dat dat mooi is. En dan dat dik wijf da zegt da dienen blonde mong**l een man is. Een man?! Met zijn b*ch tits denk ik dat toch niet...

gaat echt nergens over

ook dom dat hij meedoet aan zo'n programma

aw shit, ik kan dit echt niet aanzien

Terug
Naar boven