XXL Nutrition

Rood linker oog

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
M'n linker oog is rood .
Heb het wel vaker, wie weet hoe dat komt?
Voor de rest voel ik me niet verkeerd.

Ik denk dat je niet zoveel moet roken.

Ik heb er last van als ik te lang achter de computer zit.

gesprongen adertje,kan geen kwaad.Heb ik ook al paar keer gehad,binnen 2dagen zie je daar niks meer van

M'n linker oog is rood .
Heb het wel vaker, wie weet hoe dat komt?
Voor de rest voel ik me niet verkeerd.
UV straling (teveel zonlicht of zonnebank), te weinig geslapen, teveel erin gewreven, lenzen te lang gedragen, genetische aanleg, teveel pc/tv, haarvat gesprongen (hoge bloeddruk bij training)...

Op het witte gedeelte of de pupil? :D

• Topic Starter Topic Starter
UV straling (teveel zonlicht of zonnebank), te weinig geslapen, teveel erin gewreven, lenzen te lang gedragen, genetische aanleg, teveel pc/tv, haarvat gesprongen (hoge bloeddruk bij training)...

Dat allemaal zou kunnen alleen draag ik geen lenzen.:cool:

of je hebt hooikoorts :P

Wissel af en leg die jonko eens in je rechter mondhoek!

Ik heb het 1x gehad

Met bankdrukken, laatste rep zonder spotter het was zo zwaar het laatste stukje wou echt niet, toen leek het net of ik moest huilen(veel tranen in me ogen) barbell neergelegt naar de spiegel en het leek wel een horor film. 2 rode ogen

Ik heb het 1x gehad

Met bankdrukken, laatste rep zonder spotter het was zo zwaar het laatste stukje wou echt niet, toen leek het net of ik moest huilen(veel tranen in me ogen) barbell neergelegt naar de spiegel en het leek wel een horor film. 2 rode ogen
Ja is vaak geziene fout... dat mensen adem inhouden en alle druk dan naar hoofd gaat wat zeker niet de bedoeling is en zelfs gevaarlijk kan worden. Proberen te concentreren op de rest van het lichaam en goed blijven ademen (even de adem inhouden kan natuurlijk wel, gezien het vaak helpt meer kracht te zetten).

Bij bukkake kan je ook beter je ogen sluiten kerel...anders kan je dus zoiets krijgen.

Ja is vaak geziene fout... dat mensen adem inhouden en alle druk dan naar hoofd gaat wat zeker niet de bedoeling is en zelfs gevaarlijk kan worden. Proberen te concentreren op de rest van het lichaam en goed blijven ademen (even de adem inhouden kan natuurlijk wel, gezien het vaak helpt meer kracht te zetten).

Bedankt voor de tip, merk dat me ademhaling zoiezo niet helemaal top is tijdens het trainen, maar had geen zin om die stang op me buik te hebben en ma pa te moeten roepen.

Maar ga er komende keren wat extra op letten.

net me eerste training na 3 weken weer achter de rug.

• Topic Starter Topic Starter
Heb er vandaag geen last meer van dus het is echt iets tijdelijks.....................

Terug
Naar boven