2SLOW4ME
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 9%
Zal me maar ff voorstellen.
Heet Luziano, en train sinds eind november pas écht serieus. Dwz dat ik beter op mn voeding let, serieuzer train, en niet iedere 2 weken een pauze neem omdat ik het weer eens zat ben.
Ben nu 1.78m bij 72kg.
In de maand december ben ik ondanks mijn zuip en feest gedrag toch 4.5 kilo aangekomen. Januari viel wat tegen, minder gegeten en een weekje zonder mn proteine shakes gezeten vanwege een lege bankrekening :|.
En nu in februari wil ik weer een vergelijkbaar resultaat van december behalen.
Ik til niet erg veel inverhouding met mn lichaamsbouw (in vegelijking met andere mensen met dezelfde lichaamsbouw, laat ik he zo zeggen). Maar dat boeit me eigelijk vrij weinig.. Als de kg's spiermassa dr maar aankomen^^.
Benchpress: 4x6 x70kg.
Squat: 4x6 x75kg.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Van november/begin december ong.
Begin januari, 4.5kg zwaarder.
Begin februari, weer 2kg aangekomen naar 71.5
Wil eind deze maand minstens 75kg wegen, moet mogelijk zijn als ik eens minder ga zuipen en beter ga eten
.
Heet Luziano, en train sinds eind november pas écht serieus. Dwz dat ik beter op mn voeding let, serieuzer train, en niet iedere 2 weken een pauze neem omdat ik het weer eens zat ben.
Ben nu 1.78m bij 72kg.
In de maand december ben ik ondanks mijn zuip en feest gedrag toch 4.5 kilo aangekomen. Januari viel wat tegen, minder gegeten en een weekje zonder mn proteine shakes gezeten vanwege een lege bankrekening :|.
En nu in februari wil ik weer een vergelijkbaar resultaat van december behalen.
Ik til niet erg veel inverhouding met mn lichaamsbouw (in vegelijking met andere mensen met dezelfde lichaamsbouw, laat ik he zo zeggen). Maar dat boeit me eigelijk vrij weinig.. Als de kg's spiermassa dr maar aankomen^^.
Benchpress: 4x6 x70kg.
Squat: 4x6 x75kg.
Van november/begin december ong.
Begin januari, 4.5kg zwaarder.
Begin februari, weer 2kg aangekomen naar 71.5
Wil eind deze maand minstens 75kg wegen, moet mogelijk zijn als ik eens minder ga zuipen en beter ga eten
.

en hoe lang heb je niet serieus getraind? Goede fysiek maar 3 maanden geloof ik niet.
kijk gewoon naar de anderen. Welke sport heb je hiervoor gedaan?