MuscleMeat

Rookie, 3 maanden serieus beulen en vreten.

2SLOW4ME

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vetpercentage
9%
Zal me maar ff voorstellen.

Heet Luziano, en train sinds eind november pas écht serieus. Dwz dat ik beter op mn voeding let, serieuzer train, en niet iedere 2 weken een pauze neem omdat ik het weer eens zat ben.

Ben nu 1.78m bij 72kg.
In de maand december ben ik ondanks mijn zuip en feest gedrag toch 4.5 kilo aangekomen. Januari viel wat tegen, minder gegeten en een weekje zonder mn proteine shakes gezeten vanwege een lege bankrekening :|.

En nu in februari wil ik weer een vergelijkbaar resultaat van december behalen.
Ik til niet erg veel inverhouding met mn lichaamsbouw (in vegelijking met andere mensen met dezelfde lichaamsbouw, laat ik he zo zeggen). Maar dat boeit me eigelijk vrij weinig.. Als de kg's spiermassa dr maar aankomen^^.
Benchpress: 4x6 x70kg.
Squat: 4x6 x75kg.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Van november/begin december ong.

Begin januari, 4.5kg zwaarder.

Begin februari, weer 2kg aangekomen naar 71.5

Wil eind deze maand minstens 75kg wegen, moet mogelijk zijn als ik eens minder ga zuipen en beter ga eten :D.

Prima fysiek voor die tijd, ik snap alleen niet waarom je nou dit soort foto's neemt. Succes!

3 maanden :orly: en hoe lang heb je niet serieus getraind? Goede fysiek maar 3 maanden geloof ik niet.

• Topic Starter Topic Starter
Prima fysiek voor die tijd, ik snap alleen niet waarom je nou dit soort foto's neemt. Succes!

Ja, moet eens wat meer leeswerk doen hierzo voor de poses. Maar dat forum hier is huuuuuugeee, weet niet waar ik beginnen moet gewoon:eek:

3 maanden :orly: en hoe lang heb je niet serieus getraind? Goede fysiek maar 3 maanden geloof ik niet.

Tuurlijk ben ik voor die 3 maanden ook nog aan het prutsen geweest. maar dat was ook echt aankloten, benen had ik nog nooit getraint, rug ook niet. Letten op mn voeding, no way, en ieder weekend minstens een kratje pils..

Poses zijn niet moeilijk ;) kijk gewoon naar de anderen. Welke sport heb je hiervoor gedaan?

Poses zijn niet moeilijk ;) kijk gewoon naar de anderen. Welke sport heb je hiervoor gedaan?

Ik basketbalde op het niveau van jong ajax om het zo maar te zeggen. 4x in de week kei hard trainen, 2x de shuttle run test,Iedere dag weer tot het zweet in mn naad zat en ik kón dunken.. Mja, ik was gewoon te klein naast al die buffels die op dezelfde positie stonden en 1.90> waren.

Zat de laatste maanden voor 90% op de bank, dus ben dr maar vanaf gestapt..
En toen na een paar maandne maar een abbo op de sportschool geregeld.

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Zowaar nog een andere foto gevonden, volgensmij van begin januari:

Waar ik wel last van heb is dat mijn linker kant "dominant" is.
Dus mn linker kant tilt meer dan de rechter kant van mn lichaam. Mijn idee was gewoon meer dumbbell oefeningen. waarbij je dus zeker weet dat je linker en rechter kant even veel gewicht tillen zodat het wat bijtrekt om het zo maar te zeggen.

Laatst bewerkt:
Goed lijf man ziet alle spieren duidelijk zitten, borst loop voor

Borst loopt voor inderdaad, heb ik altijd al last van gehad. Maar ik stoor mezelf er niet aan.
Gewoon hard verder trainen, iedere spiergroep even veel aandacht geven.

Ziet er goed uit. Lekker bulken en massa pakken op naar de 80kg ;)

en nu serieus gaan trainen knul. je hebt aanleg

Borst loopt voor inderdaad, heb ik altijd al last van gehad. Maar ik stoor mezelf er niet aan.
Gewoon hard verder trainen, iedere spiergroep even veel aandacht geven.

ik wil even mierennken over je signature: allebei de keren dat er you're staat, moet het your zijn. Prima fysiek verder, mag nog aardig massa op wel.

en nu serieus gaan trainen knul. je hebt aanleg

Thanks!

ik wil even mierennken over je signature: allebei de keren dat er you're staat, moet het your zijn. Prima fysiek verder, mag nog aardig massa op wel.

Iknow, zag het ook van de week. zal het eens ff veranderen zo. Normaal nooit last van spellingsfouten.
Mogen idd nog flink wat kilo's bij!!

Last van ?? Haha had ik er maar last van succes verder

Nja, iedereen zegt het altijd.. in die zin "last van". Mag er blij mee zijn, lees vaak genoeg dat mensen problemen hebben met een achterlopende borst..

En nu die spelfouten eens ff rechtzetten...

Kijk, dat staat beter :D

anyway, lekker op weg, succes verder! op naar de 100kg :)

Kijk, dat staat beter :D

anyway, lekker op weg, succes verder! op naar de 100kg :)

Tsja, irriteer mezelf ook altijd mateloos aan spelfouten bij andere mensen. Beetje dom als je dan zelf ook van die "domme" fouten maakt..

Als die kg's zo snel vooruit blijven gaan zal ik zeker niet twijfelen om richting de 100kg te gaan!! De motivatie is er iig.
Baal er alleen van dat als ik een paar dagen lang mn kop er niet bij heb qua voeding dat ik opeens een paar kg kwijt ben :|..

Mja, gewoon me kop er bij houden dus..

dat gaat goed knul!!:D

Terug
Naar boven