AndroidHealthClinic

Router poort openen

Ano_1992_87

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
92
Lengte
1m87
Wij hebben hier een Experiabox H220N staan waarvan ik poort 8767 wil openen zodat ik op me pc een Teamspeak server kan runnen. De server is al aangemaakt en via het interne IP adres kan ik met alle pc's op mijn netwerk erop komen. Maar buitenstaanders kunnen er niet op komen, ook zie ik mijn server niet in de server lijst staan. Heb wat gegoogeld en wanneer je poort 8767 open zou zetten moet dit mogelijk zijn.

Nu het probleem, deze poort heb ik open gezet(zoals ik denk dat het moet) maar wanneer ik controleer of de poort open staat zegt die dat die dicht staat ??? (gecontroleerd met Open Port Check Tool)

Wat screens van wat ik gedaan heb:

2ibdzt4.jpg

Vervolgens moet je een LAN Host IP Adress opgeven waaraan de poorten moeten worden gekoppeld, dit IP adres weet ik niet zeker of ik dit goed heb gedaan (intern IP adres gebruikt), wanneer ik dit niet doe kan ik niet op me eigen server komen via het interne IP.

21kksat.jpg

Hoop dat hier iemand is die me kan helpen, heb lang genoeg zitten kloten zonder resultaat :o

Ik vind op internet de volgende opmerking:

TeamSpeak Server uses by Default Port:

TCP/IP port: 8765
and
UDP Port: 8766

You can change the TCP/IP port in the tsserver.ini file. The UDP is always TCP/IP port +1

Dus die 2 moet je open zetten.

Vervolgens bij die Lan Host Ip Address het ip adres invullen van je de server waarop teamspeak staat (dus zijn intern ip adres).

This should be it.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind op internet de volgende opmerking:

TeamSpeak Server uses by Default Port:

TCP/IP port: 8765
and
UDP Port: 8766

You can change the TCP/IP port in the tsserver.ini file. The UDP is always TCP/IP port +1

Dus die 2 moet je open zetten.

Edit:
Het lijkt wel alsof het niks uit maakt wat ik open zet, blijft zeggen dat de poort dicht zit. Kan er niet iets anders zijn wat je moet doen voordat zo'n poort open staat?

Vervolgens bij die Lan Host Ip Address het ip adres invullen van je de server waarop teamspeak staat (dus zijn intern ip adres).

This should be it.

Als test die poorten open gezet, maar ook dan geeft die controle site aan dat de poort dicht zit.

Overigens van de Teamspeak site zelf af:

Which ports are being used by the server? Default ports are as follows...

Default voice port (UDP): 9987
Default filetransfer port (TCP): 30033
Default serverquery port (TCP): 10011

Hier te vinden.

Edit: Het lijkt wel alsof het niet uit maakt welke poort ik open zet, want die controle site blijft toch maar zeggen dat de poort dicht zit...

Laatst bewerkt:
Heb je die 3 poorten open gezet en geprobeerd verbinding te maken?

Welke versie van teamspeak gebruik je?

Oh en dat bovenste screenshot, is dat port forwarding scherm? (Ik ken die router niet...)

• Topic Starter Topic Starter
Heb je die 3 poorten open gezet en geprobeerd verbinding te maken?

Welke versie van teamspeak gebruik je?

Oh en dat bovenste screenshot, is dat port forwarding scherm? (Ik ken die router niet...)

Ja heb die 3 poorten open gezet, maar nog steeds geeft die controle site aan dat de poorten dicht staan.
Ik gebruik Teamspeak 3
Is idd het port forwarding scherm

Wanneer ik nog steeds zoek naar mijn server(zoeken op naam) is deze nergens te vinden, kan ook niemand in komen d.m.v. IP.

cmd -> ipconfig

daar staat je ip adres

Die poorten moet je laten verwijzen naar het ip adres van je computer.

IPv4 adres.

Terug
Naar boven