- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
Wij hebben hier een Experiabox H220N staan waarvan ik poort 8767 wil openen zodat ik op me pc een Teamspeak server kan runnen. De server is al aangemaakt en via het interne IP adres kan ik met alle pc's op mijn netwerk erop komen. Maar buitenstaanders kunnen er niet op komen, ook zie ik mijn server niet in de server lijst staan. Heb wat gegoogeld en wanneer je poort 8767 open zou zetten moet dit mogelijk zijn.
Nu het probleem, deze poort heb ik open gezet(zoals ik denk dat het moet) maar wanneer ik controleer of de poort open staat zegt die dat die dicht staat
(gecontroleerd met Open Port Check Tool)
Wat screens van wat ik gedaan heb:
Vervolgens moet je een LAN Host IP Adress opgeven waaraan de poorten moeten worden gekoppeld, dit IP adres weet ik niet zeker of ik dit goed heb gedaan (intern IP adres gebruikt), wanneer ik dit niet doe kan ik niet op me eigen server komen via het interne IP.
Hoop dat hier iemand is die me kan helpen, heb lang genoeg zitten kloten zonder resultaat
Nu het probleem, deze poort heb ik open gezet(zoals ik denk dat het moet) maar wanneer ik controleer of de poort open staat zegt die dat die dicht staat
(gecontroleerd met Open Port Check Tool)Wat screens van wat ik gedaan heb:
Vervolgens moet je een LAN Host IP Adress opgeven waaraan de poorten moeten worden gekoppeld, dit IP adres weet ik niet zeker of ik dit goed heb gedaan (intern IP adres gebruikt), wanneer ik dit niet doe kan ik niet op me eigen server komen via het interne IP.
Hoop dat hier iemand is die me kan helpen, heb lang genoeg zitten kloten zonder resultaat