MuscleMeat

Nieuws Roy van Forst goes international!

lucht je hart even petrof:)

OMG.... Dit is toch te erg...

Roy = limbostrongman toch?

ja, hij is vast al op de hoogte van deze fantopic:)

limbo strongman
Dutch Bodybuilder

Laatste activiteit: Vandaag 17:07

Privacy, there is none

ja, hij is vast al op de hoogte van deze fantopic:)

limbo strongman
Dutch Bodybuilder

Laatste activiteit: Vandaag 17:07

Momenteel bekijken: 4 gebruiker(s) (3 leden en 1 gasten) dit topic
sanca, limbo strongman, Rox92

Laatst bewerkt:
hoort hij niet denk ik, laat mij maar even...

PETROFFFFFFFFFFFF!!!!!

dat hoort hij wel denk ik, btw zag petrof nog gisterenavond bij SM van NL 2008 puttershoek, ging goed petrof!

Ow ja! hoi mensen haha............ ja weet niet wat ik heb, maar ben gewoon compleet sprakeloos na het lezen van het artikel. Maar het zegt denk ik meer over de mensen die een mental coach nodig zijn dan over de coach zelf ben ik wel achter. Want alleen mensen die mentaal zwakzinnig zijn hebben daarin een coach nodig volgens mij. En als je dan ook Nog een zwakbegaafde mental coach uit zoekt om je mentaal bij te staan.....tjah! Dan vraag je er gewoon zelf om eigenlijk. Lees gewoon dit hele artikel, het is gewoon een ode aan hem zelf! Hij wil zich gewoon via de rug van een ander een beetje in de schijnwerpers zetten. En als je daar in trapt verdien je het gewoon. Dat hele mental coach gebeuren gaat helemaal nergens over. Hou het gewoon bij een goede trainer en goede trainingspartners, mensen die weten waar ze over praten mbt. tot de sport. En blijf ver uit de buurt van deze aandachtsgeile kwakzalfers.

Laatst bewerkt:
Mooi gesproken Peter,

De man zonder talenten lift mee op de talenten van een ander en maakt zichzelf belangrijker als de man met het talent...

hij zet zich wel voor 110% (bf) in he

Ow ja! hoi mensen haha............ ja weet niet wat ik heb, maar ben gewoon compleet sprakeloos na het lezen van het artikel. Maar het zegt denk ik meer over de mensen die een mental coach nodig zijn dan over de coach zelf ben ik wel achter. Want alleen mensen die mentaal zwakzinnig zijn hebben daarin een coach nodig volgens mij. En als je dan ook Nog een zwakbegaafde mental coach uit zoekt om je mentaal bij te staan.....tjah! Dan vraag je er gewoon zelf om eigenlijk. Lees gewoon dit hele artikel, het is gewoon een ode aan hem zelf! Hij wil zich gewoon via de rug van een ander een beetje in de schijnwerpers zetten. En als je daar in trapt verdien je het gewoon. Dat hele mental coach gebeuren gaat helemaal nergens over. Hou het gewoon bij een goede trainer en goede trainingspartners, mensen die weten waar ze over praten mbt. tot de sport. En blijf ver uit de buurt van deze aandachtsgeile kwakzalfers.

Ik wil even iets uit de wereld helpen Roy was degene die mij vroeg of ik deze stunt wilde aangaan en dat heb ik ook gedaan.
Als iemand mij dan als een zwakbegaafde neerzet geeft dan wel aan met wat voor iemand je te maken hebt.

Als je voor de rest commentaar hebt bel me dan.

Ik wil even iets uit de wereld helpen Roy was degene die mij vroeg of ik deze stunt wilde aangaan en dat heb ik ook gedaan.
Als iemand mij dan als een zwakbegaafde neerzet geeft dan wel aan met wat voor iemand je te maken hebt.

Hoe ik het lees bedoelt Peter dit op Roy en niet op jou ;)

Als jij hem niet als je coach ziet dan hoef je jezelf niet als zwakbegaafd te zien toch? En ik wil je best wel even bellen hoor, wat is je nummer?

Terug
Naar boven