Fitness Seller

Nieuws Roy van Forst goes international!

We hebben even goed kunnen kletsen Richard, je weet als persoon en je prestatie's heb ik altijd veel respect voor je. En ik hoop ook dat ik nog veel van je ga zien. Alleen qua Roy liggen we niet helemaal op 1 lijn, en we weten waar dat aan ligt en we leggen ons er bij neer. Ik hoop de volgende keer dat als je je weer op tv komt je meer zendtijd krijgt dan Roy;). Het ga je goed!

We hebben even goed kunnen kletsen Richard, je weet als persoon en je prestatie's heb ik altijd veel respect voor je. En ik hoop ook dat ik nog veel van je ga zien. Alleen qua Roy liggen we niet helemaal op 1 lijn, en we weten waar dat aan ligt en we leggen ons er bij neer. Ik hoop de volgende keer dat als je je weer op tv komt je meer zendtijd krijgt dan Roy;). Het ga je goed!

We hebben een goed gesprek gehad, wat Roy betreft, mensen kunnen veranderen!
Maar waar het mij (ons) omgaat is om de sterkste man in een goed daglicht te krijgen.

We hebben een goed gesprek gehad, wat Roy betreft, mensen kunnen veranderen!
Maar waar het mij (ons) omgaat is om de sterkste man in een goed daglicht te krijgen.

Ik vind het gewoon jammer dat ALS hij veranderd is, hij niet gewoon zijn excuses even aan kan bieden. Kleine moeite lijkt me aangezien hij wel altijd heel druk was met bashen.

Roy van Forst heeft naar zijn zeggen dus al diverse sterkste mannen begeleid. Nooit van hem gehoord eigenlijk.

Wie is deze zogenaamde bekende man in de sterkste man sport?

Roy van Forst heeft naar zijn zeggen dus al diverse sterkste mannen begeleid. Nooit van hem gehoord eigenlijk.

Wie is deze zogenaamde bekende man in de sterkste man sport?

De enige die hij even heeft begeleid is Raymond Merckx, hij heeft het bij nog meer jongens geprobeerd maar dat liep op niks uit. Zijn ervaring in de sterkste man sport heeft hij vooral opgedaan bij Bv. The Fungames.

De enige die hij even heeft begeleid is Raymond Merckx, hij heeft het bij nog meer jongens geprobeerd maar dat liep op niks uit. Zijn ervaring in de sterkste man sport heeft hij vooral opgedaan bij Bv. The Fungames.
Ah ok, nu snap ik ook meteen waarom hij zelf ook een mental coach nodig heeft.

marc ik heb wel van hem gehoord maar dan niet echt op een positiefe manier

heb zelf het idee dat deze man zichzelf voor doet als de coach van de sterksteman van nederland en dat is al een aantal jaar jarno hams en uit bepaalde gespreken en verhalen gehoort te hebben dat roy niet echt lekker ligt bij veel mensen.

en om de sterkste man in een goed daglicht te krijgen moet idd jij meer zendtijd krijgen richard en niet roy

latersssss

Laatst bewerkt:
Wijze woorden boddybull! +1

Trouwens, ik ken de beste man niet persoonlijk, maar de eerste post in dit topic vind ik vrij apart.

De mental coach van Roy feliciteert zijn pupil of hoe je het wilt noemen persoonlijk via een forum waar Roy niet actief mee post. Een beetje alsof je je moeder met haar verjaardag via DBB feliciteert. :D

Maar Roy is wel degelijk actief Ziyed, alleen post die niks...

ik snap het hele mental coach van mental coach van sporter principe nog niet

ik ook niet rondea

Terug
Naar boven