MuscleMeat

Review RPM drive - Applied Nutriceuticals

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 7/10 +- Twijfelgeval

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral?
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement?
  • Welke dosis heb je gebruikt? trainingsdagen :smorgens 2 drive vr training 1 drive en 2 rpm niet trainingsdagen smorgens 2drive 1 rpm
  • Waar heb je het supplement gekocht? healthfactor
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 108 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
van drive merkte ik nix mss dat ikwel wat droger ben geworden 'rpm geef wel een lekker boost vr de training ,hoewel dat naarmate je het langer gebruikt verminderd vind ik,normaal mag ik maar 2 rpm nemen vr de training neem er nu 3 en heb nog niet dezelefe boost als in ht begin van de stack:(

pic1211800210.jpg

tis wel leuk maar vind het toch prijzig en ken meerdere mensen die er een beetje koppijngevoel van hebben..ik ook een beetje. ik geef het een 7+ voor directe prestaties in de gym maar eindcijfer een 6

Mn eerste stack ging superlekker, over de 2de stack ben ik zeer teleurgesteld geweest, kwam bijlange niet meer in de buurt

neem eens gewoon creatine , al die dure onzin heb je niks aan.

dat idee heb ik met alle sups zoon beetje.creatine ben ik ook allang immuun voor (zo lijkt het)

ik heb ook un tester thuis gekregen.. zal hem morgen proberen..beter de combi van allebei pakken? en hoeveel van elk? dan laat ik morgen weten hoe het was..

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ook un tester thuis gekregen.. zal hem morgen proberen..beter de combi van allebei pakken? en hoeveel van elk? dan laat ik morgen weten hoe het was..

ik heb ze gecomineerd maar de dosering is afhankelijk van het gewicht staat 8eraan op de potjes,het werkt normaal gezien in het begin super maar na paar weken voel je het niet meer

Ik heb Drive + RPM 1 week geprobeerd maar ik kan niet tegen de caffeine die in de RPM zit. Zelfs met een dosering onder mijn lichaamsgewicht heb ik last van een "zweverig" gevoel tijdens de training. Ik heb nog 100 caps RPM en 90 caps RPM over. Als iemand ze over wil nemen, stuur me dan maar even een PM.

Ik heb Drive + RPM 1 week geprobeerd maar ik kan niet tegen de caffeine die in de RPM zit. Zelfs met een dosering onder mijn lichaamsgewicht heb ik last van een "zweverig" gevoel tijdens de training. Ik heb nog 100 caps RPM en 90 caps RPM over. Als iemand ze over wil nemen, stuur me dan maar even een PM.

Het moet zijn 100 caps RPM en 90 caps Drive.

Ben heel tevreden van RPM , super pomp tijdens de training , net enkele herhalingen meer kunnen uitpersen. Je moet wel zien dat je het neemt op een lege maag wat soms wel niet ideaal is, als je het neemt met je eten dan werkt het wel veel minder.
kneem er nog eens 1,5 gr L-arginine bij om de pomp nog wat te vergroten:)

ik ga binnen maandje of 2 rpm + drive + een creatine supp proberen :D

Ik heb een vraag over dit product. Ik las namelijk dat je dit product moet gebruiken 6-7 uur voor het slapen gaan. Anders kan je problemen krijgen met het slapen. Daarom moet je dit product halveren.

Mijn vraag is: Ik weeg rond de 85 kg. Ik zou dan 4 pillen moeten nemen. Omdat ik 3-4 uurtjes voor het slapen gaan train, zou ik 2 pillen moeten nemen. Werkt dit product dan wel goed voor mij?

Ik heb een vraag over dit product. Ik las namelijk dat je dit product moet gebruiken 6-7 uur voor het slapen gaan. Anders kan je problemen krijgen met het slapen. Daarom moet je dit product halveren.

Mijn vraag is: Ik weeg rond de 85 kg. Ik zou dan 4 pillen moeten nemen. Omdat ik 3-4 uurtjes voor het slapen gaan train, zou ik 2 pillen moeten nemen. Werkt dit product dan wel goed voor mij?

Neen neen, ik zou er gewoon 4 nemen...

Ik gebruik het nu al een weekje, en heb nooit last met slapen.

En zoveel meer dan jou weeg ik niet dus...

Probeer het gewoon, heb je last met slapen probeer dan volgended keer maar 2 pillen ;)

heb een stack RPM + DRIVE staan. Vooral de RPM voel ik als ik inneem.
Ik neem het ongeveer een uur voor het trainen en daarna voor het trainen neem ik nog een dosering XTEND (BCAA'S). Voor de rest DRIVE tijdens opstaan en een uur ongeveer voor het trainen ook met mn RPM.

Echt een lekkere pomp tijdens het trainen + kon zwaarder trainen..... Je hebt echt het gevoel dat je alles aankan.

Had wel een beetje moeite met slapen, omdat ik het nogal laat had ingenomen.

Terug
Naar boven