XXL Nutrition

RTL4. VWA grote zorgen omtrent kwaliteit KIPFILET.

• Topic Starter Topic Starter
edit

Laatst bewerkt:
houston zei:
Wat doen ze dan precies in zo'n chinees restaurant?

Dat wil je echt niet weten!! Ik heb ooit gewerkt in een luxe aziatisch restaurant die in de top 10 stond van beste restaurants van Nederland. Hier kwamen oa. onderwereldfiguren en bn'ers. Ik kan je zeggen... Een grote gore klerezooi in de keuken (ze werden altijd getipt dat de keuringsdienst langskwam en moesten we snel de keuken boenen), roggelen in het eten van mensen waar ze de schurft aan hadden (oa Lee towers :roflol:), vreten van andere klanten opwarmen en opnieuw serveren (ja ook voorgerechtjes waar je 100 gulden voor betaalde), etc, etc.
Ik werkte ook ooit in de zomervakantie bij de plantoenendienst en moest ik onkruid wieden aan de achterzijde van een ander chinees restaurant. Daar hingen de pekingeenden aan een waslijn te drogen met de nodige strontvliegen erop.
Die chinees ging altijd overrijpe/rotte bananen kopen bij de AH (waar ik ook heb gewerkt jaja) daar gebakken bananen van te maken.

edit

Laatst bewerkt:
Houston you´ve got a problem... :D

dr. Gonzo zei:
Ik ben een arme student en eet ook alleen biologisch. Het kost meer, maar de dieren zijn een stuk beter behandeld, het vlees is gezonder en nog veel lekkerder ook!

Heb jij wel eens gezien hoe het er in een biologisch kippenhok eraan toe gaat ? Kippen die elkaar doodpikken enzo ... worden ze door de mensen misschien wel beter behandeld, maar van elkaar met respect behandelen hebben ze nog nooit gehoord.

edit

Laatst bewerkt:
edit

Laatst bewerkt:
edit

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven