MuscleMeat

rubberen gekleurde olympische schijven van fitness seller. Wie heeft deze reeds gekocht?

Heb ze niet zelf maar heb hier wel eens gelezen dat ze nogal los op de bar zitten omdat ze dun zijn en de binnenring is afgerond aan beide kanten. Als dat geen storende factor is zijn ze wel een mooi goedkoper alternatief tegenover bvb M&F Sport schijven.

Lijkt me niet heel prettig dat ook de lichte schijven een grote diamter hebben. Bijv. bij oefeningen met ez curl, verstelbare dumbbells.

Verder vind ik een stalen binnenring ook niet fijn vanwege afglijden van schijven. Voor elk setje afsluiten met veersluiters vind ik zelf irritant en gebruik deze dingen nooit.

Zou die zwarte schijven nemen met grippers. Geen binnenring, wel rubber. Dat blijft op zijn plek liggen. prijs is ok.

Lijkt me niet heel prettig dat ook de lichte schijven een grote diamter hebben. Bijv. bij oefeningen met ez curl, verstelbare dumbbells.

Verder vind ik een stalen binnenring ook niet fijn vanwege afglijden van schijven. Voor elk setje afsluiten met veersluiters vind ik zelf irritant en gebruik deze dingen nooit.

Zou die zwarte schijven nemen met grippers. Geen binnenring, wel rubber. Dat blijft op zijn plek liggen. prijs is ok.

m/f schijven hebben ook stalen binnen ring maar heb nog nooit problemen gehad met afglijden :s
maar enige reden waarom ik die kocht was omdat ze super cheap ware 1.5 euro / kg voor zeer goeie schijven voor te deadliften imho.

moest ik nu nieuwe schijven kopen: zeker gewoon gietijzer!
traint vlot en makkelijk met grips er aan

m/f schijven hebben ook stalen binnen ring maar heb nog nooit problemen gehad met afglijden :s
maar enige reden waarom ik die kocht was omdat ze super cheap ware 1.5 euro / kg voor zeer goeie schijven voor te deadliften imho.

Ik heb ook rubberen schijven met handvaten :trollface:

Gangreen;7517024[B zei:
]m/f schijven hebben ook stalen binnen ring maar heb nog nooit problemen gehad met afglijden :s[/B]

die m&f schijven zijn de binneringen plat,scheelt veel,en je kunt er wel mee liften zonder spotters,die van seller zijn af te raden dat te doen.
m&f zijn sowiezo goei schijven,en redelijk dun,daarom dat ze zo gegeerd zijn,enige nadeel:binnering roest rap.
die van seller heb ik ook gehad,en heb ze verkocht omdat die binneringen me irriteren,net als vele leden hier denk ik.
die 25 en 20 vallen mee,die 15 en 10 liggen gewoon te danesen op de barberll
die zwarte rubber met handvaten van seller zijn wel goed denk ik

Terug
Naar boven