Sjerrif Jaak Cool Novice Lid sinds 25 aug 2005 Berichten 69 Waardering 0 17 okt 2005 #21 rtodeep zei: Ondanks dat : die zijn toch ook niet dom?? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Nee, maar ja die bladen moeten zichzelf ook verkopen.
rtodeep zei: Ondanks dat : die zijn toch ook niet dom?? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Nee, maar ja die bladen moeten zichzelf ook verkopen.
boogie Huge Freak Lid sinds 10 jan 2003 Berichten 7.249 Waardering 6 17 okt 2005 #22 ik vond ed van amsterdam er wel goed uitzien !
S skuurboer Cool Novice Lid sinds 22 mrt 2004 Berichten 43 Waardering 0 17 okt 2005 #23 boogie zei: ik vond ed van amsterdam er wel goed uitzien ! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik jou ook (L)
boogie zei: ik vond ed van amsterdam er wel goed uitzien ! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik jou ook (L)
G21 Alpha Male Elite Member Lid sinds 8 dec 2004 Berichten 5.109 Waardering 8 17 okt 2005 #24 ruhl was totally off...hij wilde waarschijnlijk intrimmen om op de nieuwe regels in te gaan..dat spelletje zal hij nooit mee kunnen spelen!
ruhl was totally off...hij wilde waarschijnlijk intrimmen om op de nieuwe regels in te gaan..dat spelletje zal hij nooit mee kunnen spelen!
MightyDuck Freaky Bodybuilder Lid sinds 21 dec 2003 Berichten 6.013 Waardering 3 17 okt 2005 #25 boogie zei: ik vond ed van amsterdam er wel goed uitzien ! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Doe toch niet zo stom boogie. Die deed niet mee en dat weet jij ook wel, vrolijke.
boogie zei: ik vond ed van amsterdam er wel goed uitzien ! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Doe toch niet zo stom boogie. Die deed niet mee en dat weet jij ook wel, vrolijke.
G21 Alpha Male Elite Member Lid sinds 8 dec 2004 Berichten 5.109 Waardering 8 17 okt 2005 #26 MightyDuck zei: Doe toch niet zo stom boogie. Die deed niet mee en dat weet jij ook wel, vrolijke. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... hij was wel op de expo voor zn sponsor...
MightyDuck zei: Doe toch niet zo stom boogie. Die deed niet mee en dat weet jij ook wel, vrolijke. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... hij was wel op de expo voor zn sponsor...
H houthakker Advanced Bodybuilder Lid sinds 24 nov 2004 Berichten 1.326 Waardering 34 Lengte 1m88 Massa 91kg Vetpercentage 15% 17 okt 2005 #27 die fedorov zag op de foto's x-dagen uit er veel beter uit nu leek die wel zo plat als een dubbeltje