MuscleMeat

Ruhl

• Topic Starter Topic Starter
Ik had ze nog niet gezien i.i.g.

Maar die traps zeg! Op Muscletime kun je de hele serie zien.

:eek: hij word maar groter en groter! en die traps :eek:

nou nog zijn triceps :( Maar wat een reus en wat een kerstboom op zijn rug. ongelovelijk!

mooie foto's ,
blijft een mooie freaky bb om te zien
zijn dvd is ook bruut

Goede basis en nu verder bouwen Ruhltje..

;) ;) ;) (<<ik leg er ff de nadruk op)

Nieuw wezen op deze aarde, genaamd Ruhl :p

Wat een rug man. :eek:

't Zou leuk zijn als weer eens een Europeaan hoge ogen zal gooien op de Mr. O.!

Damn die had ik nog niet gezien :eek:

Idd ik ook niet gezien.. ONGELOOFLIJK HUGE !!! Ben benieuwd hoe deze Mr. O zal gaan....

volgend mij zou hij coleman toch binnenkort eens kunnen verslaan

dat zie ik ook nog wel gebeuren ja hij gaat er echt helemaal voor zo te zien

Jammer dat zn rug niet helemaal symmetrisch is. En zn triceps mogen iets meer massa hebben.

Maar wat een beest!! Vind hem ook een coole gast en gun hem zeker de titel Mr O.

Johny zei:
Jammer dat zn rug niet helemaal symmetrisch is. En zn triceps mogen iets meer massa hebben.

Maar wat een beest!! Vind hem ook een coole gast en gun hem zeker de titel Mr O.

Idd een coole gast ja :) En zijn triceps zijn gewoon zijn slechte punt net zoals bij Ronnie zn buik. Maar toch denk ik niet dat Ruhl (iig dit jaar niet) de O wint.

ik hoop wel dat ie wint! vind ruhl echt een super coole gast!

Johny zei:

In MIG verteld ie en laat ie zien dat ie zn tri's kei hard traint maar ze willen gewoon niet zo goed groeien als de rest. Hij had ook eens geprobeerd wat lichter gewicht te pakken en scrictere sT maar toen verloor hij 2 cm bij zn armen.

Terug
Naar boven