XXL Nutrition

Rusland dreigt ermee VS-rakettenschild te bombarderen

Idd, het leek eventjes goed te gaan toen poetin aan de macht kwam maar dat land is echt naar de klote
Ze houden alleen alles goed onder controle door een soort politiestaat uit te oefenen

Inderdaad er bestaat vrijwel geen vrije pers meer en in die 2 moorden op die journaliste en die knakker in Engeland zie ik wel de hand van Poetin.

Tuurlijk, geld voor wapens hebben we genoeg....

voedsel, een gezonde economie en verder zagen aan het kernwapenarsenaal zijn ook maar zwaar overrated, toch?

Het grootste gedeelte van de bevolking leeft onder de armoedegrens. Ze kunnen niet eens voor zichzelf zorgen. Het land is een en al corruptie. Bar slechte gezondheidszorg. Voor mij is het echt een 3e wereldland

Hoe kom je erbij?Armoedegrens?Slechte gezondheindszorg???Laat me niet lachen man.
Er is idd veel corruptie dat klopt, maar het is leven is niet overal zoals jij gewend bent.

Het gaat economisch steeds beter en veel landen waaronder Nederland zijn ook afhankelijk van Rusland(energie).

In rusland is in elk geval universiteit etc gratis... dus degenen die er iets van willen maken, krijgen zeker wel de kans denk ik...

De koude oorlog tussen de VS en Rusland is nooit afgelopen.

Op papier misschien wel, maar in de geest van Moskou is de overmacht van de Amerikanen nooit geaccepteerd en verwerkt. Onderhuids zit het ze nog steeds heel erg dwars.

Rusland bleek de middelen destijds niet te hebben, maar nu ze aansterken wordt de sfeer weer grimmiger.

Dat zie je ook terug in de Veiligheids raad, China en Rusland houden telkens elke resolutie tegen en zo komt er dus niets van terecht. Tot een werkelijk akkoord komt het nooit.

Iran kan doorgaan, want echte sancties zullen niet genomen kunnen worden.

Ook Noord-Korea gaat in het geheim gewoon door.

Verbaasd me toch hoe weinig mensen over Rusland weten en als ze iets weten dan is het alleen maar voorordelen en onzin die hier in de kranten wordt geschreven.

Asia Times Online :: Central Asian News and current affairs, Russia, Afghanistan, Uzbekistan

Dit is wel een objectieve analyse over Rusland van een nota bene americaan, maar dit soort artikelen worden nooit in West Europa geschreven. Ik ben zeker voor Rusland in deze zaak, kom vaak daar voor zaken en vindt het een fantastische land met heel ardige mensen. Poetin laat niet met zich sollen en dat is goed, eindelijk iemand die daar orde op zaken heeft gesteld.

Terug
Naar boven