XXL Nutrition

Ryu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ryu-

Novice
Waardering
1
Ik had wat info gevraagd over Aas, ben die kleine van 1.64 en 55kg. vet 4.5% !
het klopt dat ik een ectomorf ben,

maar ik ga nog eens proberen bij te komen alleen door voeding +shake en training. Deze keer met een voedingsschemamet 3500 kcal per dag waaronder 1026.4 eiwitten (256.6gr) en 2254.9 koolhydraten (563.7gr). en vet 457.7 kcal. (50.9gr).

Zou het hiermee lukken? mijn vorig voedingsschemazat maar aan de 2400 - 2600 kcal..

Adioz

Dat gaat lukken;

Ik zit in een kuur net iets boven de 3500kcal en ik groei er nog steeds op. Naturel zul je dan zeker wat extra kilo's gaan pakken.

Helemaal als je maar 55 kilo bent:D:D:D

toppie bro!! leer eerst eten en je zult zien dat er nog veel kilotjes op deze manier eraan vliegen!

• Topic Starter Topic Starter
Re: AAS

OKey

volle gas trainen en dan nog eens volle bak eten. [Link niet meer beschikbaar]
Thumbs up

Ryu- zei:
Ik had wat info gevraagd over Aas, ben die kleine van 1.64 en 55kg. vet 4.5% !
het klopt dat ik een ectomorf ben,
maar ik ga nog eens proberen bij te komen alleen door voeding +shake en training. Deze keer met een voedingsschemamet 3500 kcal per dag waaronder 1026.4 eiwitten (256.6gr) en 2254.9 koolhydraten (563.7gr). en vet 457.7 kcal. (50.9gr).
Zou het hiermee lukken? mijn vorig voedingsschemazat maar aan de 2400 - 2600 kcal..
Adioz

Eiwitten ietsje te hoog...
Vetten ietsje te laag...

• Topic Starter Topic Starter
Vraagske, wat eten jullie smorgens? een maaltijd met veel koolhydraten of eiwitten?

Heeft er al iemand problemen gehad door AAS met klieren, prostaat of overmatige uitslag op de rug... ter info.

Kerel, de eerdere topic ging niet voor niets op slot.

Svp geen topics meer openen in deze sectie for the time being.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven