MuscleMeat

S4ndro's log: Getting strong

Had wat problemen met mijn maag en ik was (ben) 5kg afgevallen. Ik zat midden in mijn blok en had dus weinig tijd om degelijk op mijn voeding te letten en te trainen. Dus had ik besloten om het even zo te laten en mij te concentreren op mijn examens, want ik sukkelde toch van het ene naar het andere.
Ik heb nu maandag gedaan met mijn examens en dat zal dan de dag zijn dat ik opnieuw train, met een zware deload om terug serieus te kunnen beginnen.

Madcow of terug naar stronglifts?

• Topic Starter Topic Starter
Madcow of terug naar stronglifts?
Ik ga een flinke deload doen dus om zo snel mogelijk terug op niveau te zitten eerst even stronglifts. Begin februari ga ik op skivakantie, dus dan een week rust, en vanaf de 2de week van februari begin ik opnieuw met madcow. Wel blijf ik nog even mijn bench en row iedere training verhogen, omdat ik daar nog harder op kan groeien.

Eindelijk opnieuw getraind! Was een beetje licht in mijn hoofd, maar voel mij zoveel beter om nog eens te knallen.:p

Wel een zware deload gedaan, was nodig ook.

training:
Squat
5x20
5x40
5x60
5x70
5x90
5x105

Bench press
5x20
5x40
5x60
5x72,5
5x72,5
5x72,5

Barbell row
5x50
5x50
5x50

welcome back! :)

nou weer rustig op je oude niveau komen:)

volop er voor gaan! welkom bakk!

succes met je doel man!!

1286221126018.gif

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/s4ndros-log-273364/index11.html

al direct beter als mij willen trollen... good luck son ;)

ziet er goed uit dit schemaatje, een beetje een samengooisel van BS en SL :)

ziet er goed uit dit schemaatje, een beetje een samengooisel van BS en SL :)

Ja zoiets:) Doe gewoon wat mij bevalt:p Voorlopig werk ik nog niet echt met een light-dag, maar begin daar pas mee als ik op 120kg squat zit. Nog wat assistance zoeken dan.

Terug
Naar boven