Fitness Seller

Saddam was er niet voor niks

spiertje16

Monstrous Giant
Waardering
0
http://jebar.info/Badaxua.htm

Het meisje was weggelopen met haar geliefde en had zich bekeerd tot de islam. Haar familieleden sleepten haar terug naar Bashika, waar ze werd gestenigd en mishandeld tot de dood. De video’s van de moord waren op verscheidene websites te zien.

Mjah kan niet echt rouwig om de beelden zijn eerlijk gezegd worden zat mensen opgeblazen in baghdad elke dag. Kan alleen maar zeggen dat er toen een stuk rustiger was

Laatst bewerkt:
Zijn die mensen wel helemaal goed?

Ik begrijp er weinig van spier. Dit meisje was oorspronkelijk geen moslim, bekeerde zich, ging er met haar vriendje vandoor en werd dan gestenigd door haar familie en wat dorpelingen?

En dit onder het regime van Saddam of gebeurden zulke dingen er toen net niet?

Beetje onduidelijke info.

zo gaat dat bij die holbewoners, ik zeg plat nuken dat hele midden oosten, ben je meteen klaar ook.

Dit is echt schofterig. Ik krijg er echt zin van om die "mensen" kapot te maken. Een weerloos meisje zo afslachten.

wat een laffe honden, even met een hele bende dat meisje even doodtrappen, dikke schande dit! gooi daar maar een bom op :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp er weinig van spier. Dit meisje was oorspronkelijk geen moslim, bekeerde zich, ging er met haar vriendje vandoor en werd dan gestenigd door haar familie en wat dorpelingen?

En dit onder het regime van Saddam of gebeurden zulke dingen er toen net niet?

Beetje onduidelijke info.

Al die onrust, al die aanslagen
Sinds saddam weg is lijkt het wel alsof iedereen daar zn gang gaat

Al die onrust, al die aanslagen
Sinds saddam weg is lijkt het wel alsof iedereen daar zn gang gaat

Dat is ook zo, maar wil je dan zeggen dat dit soort toestanden niet of juist wel gebeurde onder Saddam?

Ik dacht dat de eerwraak altijd wel tot de Iraakse cultuur behoord heeft, onder het regime van Saddam iig toch. In die zin staat dit voorval imo dus los van de bezetting van Irak en blijft het gewoon triest.

Mjah ik ben niet echt bekend met eerwraak
Komt niet echt in de marokkaanse cultuur voor

Het meisje was weggelopen met haar geliefden en had zich bekeerd tot de islam. Haar familieleden sleepten haar terug naar Bashika, waar ze werd gestenigd en mishandeld tot de dood. De video’s van de moord waren op verscheidene websites te zien.

Mjah kan niet echt rouwig om de beelden zijn eerlijk gezegd worden zat mensen opgeblazen in baghdad elke dag. Kan alleen maar zeggen dat er toen een stuk rustiger was

Ik geloof dat jij nergens rouwig om kan wezen,.. mooi man dat siert je.

Dit laat precies zien dat het geloof van de moslims 1 grote Hoax is.
Staat er in de koran niet bijna hetzelfde afgezien van de haatzaaiende en haatbrengende teksten naar de Westerse wereld dat je je naasten lief moet hebben en dat je geen mensen zult vermoorden?
En dat Saddam weg is of niet dat maakt niet uit onder het bewind van Saddam gebeurde hetzelfde alleen kon niemand daar wat aan doen want dan werden ze vermoord.
Saddam heeft zelfs zijn schoonzonen om laten brengen!
I.p.v plat nuken zou ik allerlei vliegtuigen volgeladen met klinkers en keien vanaf 8km hoogte stenen naar beneden laten vallen.

Het meisje was weggelopen met haar geliefden en had zich bekeerd tot de islam. Haar familieleden sleepten haar terug naar Bashika, waar ze werd gestenigd en mishandeld tot de dood. De video’s van de moord waren op verscheidene websites te zien.

Dus jij kunt naar zulke beelden kijken , zonder ook maar een greintje medelijden voor dat meisje en zonder enige HAAT gevoelens te ontwikkelen tegen mensen die dit soort dingen kunnen doen / laten doen ........................

Wat een stelletje mong*len zeg !!!
echt niet normaal hoe triest deze mensen zijn !!!
Die mensen zijn echt blijven hangen in een jaar ergens voor de jaartelling, en dan ook nog met een maximale ontwikkeling van een kind van 8 jaar oud , zo erg staan ze te springen om maar en steentje te mogen gooien

Als dat meisje echt in hun ogen de doodstraf heeft verdient , laat dat dan op een snelle pijnloze manier gebeuren !
En niet op een manier waarbij het een elle langen lijdensweg is .

Sorry moest er ff uit ,..... kan hier echt niet tegen :(

Dit is niet menselijk!

Ik geloof dat jij nergens rouwig om kan wezen,.. mooi man dat siert je.

Hou je mond man, je kent me niet eens
Niet te voorbarige conclussies trekken, der zijn zat mensen die het niks meer deert door gewenning
Geloof mij, ik heb heel wat meer vreselijkere dingen gezien

Dus jij kunt naar zulke beelden kijken , zonder ook maar een greintje medelijden voor dat meisje en zonder enige HAAT gevoelens te ontwikkelen tegen mensen die dit soort dingen kunnen doen / laten doen ........................

Wat een stelletje mong*len zeg !!!
echt niet normaal hoe triest deze mensen zijn !!!
Die mensen zijn echt blijven hangen in een jaar ergens voor de jaartelling, en dan ook nog met een maximale ontwikkeling van een kind van 8 jaar oud , zo erg staan ze te springen om maar en steentje te mogen gooien

Als dat meisje echt in hun ogen de doodstraf heeft verdient , laat dat dan op een snelle pijnloze manier gebeuren !
En niet op een manier waarbij het een elle langen lijdensweg is .

Sorry moest er ff uit ,..... kan hier echt niet tegen :(

Ik ben juist degene die er wel haat om zou moeten voelen, aangezien die vrouw naar de islam is bekeerd en dat met haar leven heeft moeten bekopen.

Staat er in de koran niet bijna hetzelfde afgezien van de haatzaaiende en haatbrengende teksten naar de Westerse wereld dat je je naasten lief moet hebben en dat je geen mensen zult vermoorden?
En dat Saddam weg is of niet dat maakt niet uit onder het bewind van Saddam gebeurde hetzelfde alleen kon niemand daar wat aan doen want dan werden ze vermoord.
I.p.v plat nuken zou ik allerlei vliegtuigen volgeladen met klinkers en keien vanaf 8km hoogte stenen naar beneden laten vallen.

Serieus waar heb je het over???
Damn mensen zien moslim staan en meteen flippen
Die wilde menigte is juist geen moslim,ze zijn een moslim vrouw aan het stenigen

Hoeveel moslimvrienden heb je al gehad?? Waarschijnlijk ben je nog nooit met een (echte) moslim ongegaan en het beeld dat je hebt is alleen maar van de media en dit soort filmpjes. Ik kan je vertellen dat ik zelf ook vooroordelen had over turken. Maar 2 a 3 jaar geleden ben ik toch dmv vrienden in contact gekomen met een paar turken. Ik moet je zeggen dat mijn vooroordelen meteen weg waren. Natuurlijk zat er ook een jongen bij die slecht was, maar vanaf dat moment begreep ik dan ook dat iedere samenleving of religie zijn goede en slechte mensen heeft. De medie concentreert zich vooral op de slecht, wat vrij logisch is anders hebben ze de hele dag niks te doen.

Serieus waar heb je het over???
Damn mensen zien moslim staan en meteen flippen
Die wilde menigte is juist geen moslim,ze zijn een moslim vrouw aan het stenigen

A hoe weet je dat zeker?

B dit zou dan een van de weinige keren dat het geen moslims zijn in zo'n actie

C die mensen verdienen allemaal terminale kanker

A hoe weet je dat zeker?

B dit zou dan een van de weinige keren dat het geen moslims zijn in zo'n actie

C die mensen verdienen allemaal terminale kanker

A ik weet dat, omdat het in het nieuws is geweest en ik versta de taal dus ik weet wat ze zeggen
b Nee in dit geval van jou kortzichtige uitspraak heb jij het fout
c kan het er niet meer mee eens

Kotsen moet ik ervan,en zeker als ik de reden hoor.

Terug
Naar boven