AndroidHealthClinic

Saddam was er niet voor niks

Dat het er meer zijn dan paar rotte appels, okay, maar dat van nuken meen je toch niet ?:D

Zeker niet ( was volgens mij ook niet mijn opmerking :D ) Ook daar geld dat de goede niet onder de kwade moeten/mogen lijden, maar dat het aangepakt moet worden moge duidelijk zijn .
dus doelgericht aanpakken en idd niet nuken :D

Gadverdamme!!:mad:

Dit is toch wel een van de ergste dingen die ik ooit heb gezien.:( Wat een stelletje onderontwikkelde idioten. Een meisje mishandelen tot de dood en maar filmen met hun mobieltjes. Helaas worden er in deze wereld vaker dit soort misdaden gepleegd maar niet met honderden tegen 1 weerloos meisje.

Wat is er in godsnaam mis met die mensen?????????:(

Schandalig..en dan nog spreken over een "beschaving"...het zijn zieke beesten..

Gadverdamme!!:mad:

Dit is toch wel een van de ergste dingen die ik ooit heb gezien.:( Wat een stelletje onderontwikkelde idioten. Een meisje mishandelen tot de dood en maar filmen met hun mobieltjes. Helaas worden er in deze wereld vaker dit soort misdaden gepleegd maar niet met honderden tegen 1 weerloos meisje.

Wat is er in godsnaam mis met die mensen?????????:(

eigenlijk is het bergip "mens" al veel te hoog gegrepen voor dit soort beesten !!

Dat stenigen is echt barbaars, ze kiezen bijv. stenen die niet te groot zijn zodat het slachtoffer nog lang de pijn voelt en niet te snel dood valt. Je kan je gewoon niet voorstellen dat er op dit moment nog zulke mensen leven die dit kunnen doen, ethnische zuivering van die gekken is de enige oplossing om dit uit de wereld te krijgen.

Video is weg? GVD, wil toch zien hoe ziek mensen bezig kunnen zijn.

Waarom is de video weg???

Volgens mij moet je gewoon naar beneden scrollen :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
Putfile heeft de beelden verwijderd omdat ze te gruwelijk zijn

Wat jammer nou, dat soorten beelden schudden de mens wakker!!

Dat stenigen is echt barbaars, ze kiezen bijv. stenen die niet te groot zijn zodat het slachtoffer nog lang de pijn voelt en niet te snel dood valt. Je kan je gewoon niet voorstellen dat er op dit moment nog zulke mensen leven die dit kunnen doen, ethnische zuivering van die gekken is de enige oplossing om dit uit de wereld te krijgen.

Alsof we daarna allemaal hand in hand onder het zonnetje gaan dansen.

Heb ik dat beweerd? Maar sommigen daar zijn gewoon niet redelijk en dan kan je maar 1 ding doen.

Heb ik dat beweerd? Maar sommigen daar zijn gewoon niet redelijk en dan kan je maar 1 ding doen.

Maar ben je dan niet hetzelfde bezig als hun ? Ik bedoel, volgens hun was dat meisje niet redelijk, en dan kun je maar 1 ding doen. Toch ?

Maar ben je dan niet hetzelfde bezig als hun ? Ik bedoel, volgens hun was dat meisje niet redelijk, en dan kun je maar 1 ding doen. Toch ?

Het meisje had alleen maar een vriendje van de verkeerde religie. Natuurlijk is het dan redelijk om haar dood te schoppen, toch?
Get a ****ing life.

Al die kerels zijn moordenaars (en gelukkig zijn daar al 23 van doodgeschoten :D ).

Het meisje had alleen maar een vriendje van de verkeerde religie. Natuurlijk is het dan redelijk om haar dood te schoppen, toch?
Get a ****ing life.

Al die kerels zijn moordenaars (en gelukkig zijn daar al 23 van doodgeschoten :D ).

23 minder ja maar hoe zit het met hun families die er niks mee te maken hebben. Hun hele gezin valt uit elkaar!!

Terug
Naar boven