MuscleMeat

Saddam was er niet voor niks

Ik ben juist degene die er wel haat om zou moeten voelen, aangezien die vrouw naar de islam is bekeerd en dat met haar leven heeft moeten bekopen.

ok dan , maar ik neem aan dat je dit soort dingen ook erg vindt als het meisje van moslim naar een ander geloof was bekeerd ;)

voor mijzelf maakt het niet uit wat voor geloof dat meisje heeft of had ,... 't is gewoon te triest voor woorden dat mensen dit elkaar aan kunnen doen !!

A ik weet dat, omdat het in het nieuws is geweest en ik versta de taal dus ik weet wat ze zeggen
b Nee in dit geval van jou kortzichtige uitspraak heb jij het fout
c kan het er niet meer mee eens

Zo kortzichtig is 't niet. Ik heb ff gezocht en deze mensen zijn yezidi's. Een eeuwenoud geloof beleid door voornamelijk koerden die cultureel veel overeenkomsten met traditionele moslims (volgens het centrum voor islam in europa ik verzin 't niet). In die regio komen dit soort dingen vaker voor, ook door moslims, en ook ten tijde van Saddam.

• Topic Starter Topic Starter
Yezidis hebben belachelijk weinig te maken met moslims dus ja het is wel kortzichtig om aan te nemen dat dit moslims zijn
Dat is net alsof je zegt dat een groepje katholieken dit doet en dan de joden de schuld geven
En ik zeg net het zijn geen moslims in de beginpost toch blijf je erop aandringen dat het moslims zijn op de een of andere manier...heel vaag

Yezidis hebben belachelijk weinig te maken met moslims dus ja het is wel kortzichtig om aan te nemen dat dit moslims zijn
Dat is net alsof je zegt dat een groepje katholieken dit doet en dan de joden de schuld geven
En ik zeg net het zijn geen moslims in de beginpost toch blijf je erop aandringen dat het moslims zijn op de een of andere manier...heel vaag

Nee ik zeg dat het meestal moslims in dit soort filmpjes en jij zegt dat dat kortzichtig is. En dat is 't niet want heel die regio daar is verziekt.

Altijd om die k*treligie!!

Erg sneu hoe dit eraan toegaat!!

Ik geloof erin dat het beter is om dit soort religies helemaal plat te branden!!! Alhoewel dat ook wel wat rigoureus is!

Saddam was er niet voor niks...

vertel dat de islamitische sjieten en koerden

Ze zijn nog erger dan beesten,..die doden uit instinct, de mens voor de lol.
En dan die gasten erom heen met hun mobieltjes, fijn filmen hoe iemand wordt vermoord.
Ziek ziek ziek ziek ziek !!!

http://jebar.info/Badaxua.htm

Het meisje was weggelopen met haar geliefde en had zich bekeerd tot de islam. Haar familieleden sleepten haar terug naar Bashika, waar ze werd gestenigd en mishandeld tot de dood. De video’s van de moord waren op verscheidene websites te zien.

Mjah kan niet echt rouwig om de beelden zijn eerlijk gezegd worden zat mensen opgeblazen in baghdad elke dag. Kan alleen maar zeggen dat er toen een stuk rustiger was

Dit vind ik echt 1 van de domste opmerkingen die ik ooit heb gelezen op dit board.

Altijd om die k*treligie!!

Erg sneu hoe dit eraan toegaat!!

Ik geloof erin dat het beter is om dit soort religies helemaal plat te branden!!! Alhoewel dat ook wel wat rigoureus is!

Kom zeg, dit heeft niks met een of ander religie te maken. Deze mensen hier zijn toch niet religieus te noemen, maar eerder psygisch gestoord. Nergens staat vermeld dat een moslim zoiets mag doen en het zijn gelukkig ook geen moslims.

Ik wordt altijd even stil van dit soort beelden, het is ongelooflijk dat er op deze wereld dit soort mensen leven, heel triest...

Kon het niet afkijken hoor.......Jesus Christ.......echt een achterlijke cultuur
als ik het zo bekijk.....

• Topic Starter Topic Starter
Er waren ook bewapende politieagenten en ambtenaren bij de moord aanwezig. In feite hebben zij de menigte geholpen om de vrouw te kunnen vermoorden. Dit, in plaats om te proberen de misdaad te voorkomen. De opgenomen beelden bevestigen dit.

Men beweert dat haar familie de laatste dagen geprobeerd heeft om haar weer terug te laten keren naar haar ouderlijke huis. Hierbij zou ze overtuigd zijn geraakt van het feit dat haar familie haar vergeven had voor de ‘fouten’ die ze gemaakt zou hebben. Ze is tijdens haar reis terug naar huis, in een hinderlaag gelokt door ongeveer 200 mannen die haar opgewacht hebben

Ik kots van die mannen die een weerloos meisje doodschoppen.

Ik hoop dat er zoiets als een hel bestaat en dat ze daar ooit terecht zullen komen. Zoniet, dan wens ik ze allemaal acute leukemie toe (en ik weet helaas waar ik heb over heb).

Heftige reacties zijn te verwachten, maar graag wel de reacties binnen de perken houden. Gooien met ziektes is nergens voor nodig. Geschoond.

Oke sorry mijn emoties kregen even de overhand.
Ongelooflijk zieke gebeurtenis dit. Ik hoop dat dit een zeer tragisch incident is maar ik vrees dat het niet zo is.

Who the **** zijn yezidi's nu ineens?
Bah, al die verschillende volkeren met hun aparte levensstijl....op den duur wordt het nog ****ing onleefbaar.

paar rotte appels en daarom ff iedereen daar plat bombarderen
;) goe bezig

páár rotte appels :roflol:

Laat me niet lachen man , het aantal onontwikkelde mensen wat daar nog steeds deze eeuwen oude en zéér trieste martelpraktijken uitvoerd, doet dat vanuit hun overtuiging "omdat het zo hoort"

Dit is echt niet een klein groepje die toevallig zéér agressief is en het verpest voor de rest !!

net zoals hier in NL zitten ook daar mensen met verschillende overtuigingen, en dus ook mensen die het hier totaal niet mee eens zijn , maar dat dit slechts een kleine groep is die zo denkt gaat er bij mij (helaas) niet in .

páár rotte appels :roflol:

Laat me niet lachen man , het aantal onontwikkelde mensen wat daar nog steeds deze eeuwen oude en zéér trieste martelpraktijken uitvoerd, doet dat vanuit hun overtuiging "omdat het zo hoort"

Dit is echt niet een klein groepje die toevallig zéér agressief is en het verpest voor de rest !!

net zoals hier in NL zitten ook daar mensen met verschillende overtuigingen, en dus ook mensen die het hier totaal niet mee eens zijn , maar dat dit slechts een kleine groep is die zo denkt gaat er bij mij (helaas) niet in .

Dat het er meer zijn dan paar rotte appels, okay, maar dat van nuken meen je toch niet ?:D

Terug
Naar boven