AndroidHealthClinic

Samenstelling van Creatine

Bjorn1990

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Hallo allemaal
Hierbij een vraagje, ik wil beginnen met creatine van" CreaPure Creatine"
Nu kan ik nergens een voedingsetiket vinden wat er allemaal in zit. Heb een melk allergie en mag niet al te veel gist. Wil daarom zeker weten of er geen extra producten zijn toegevoegd.

Mvg Bjorn

Creatine_neutral.png

• Topic Starter Topic Starter
Wat houd die forumule in michieln?

Creatine is creatine, het is niet een product dat bestaat uit allerlei ingredienten. Tenzij je een of ander gaat creatine product koopt waar vanalles aan is toegevoegd met zogenaamde fantastische claim (opname en Ph-bullshit, etc)

Maar creapure creatine is degene die je moet hebben, heeft verder niets met zuivel of gist te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Creatine is creatine, het is niet een product dat bestaat uit allerlei ingredienten. Tenzij je een of ander gaat creatine product koopt waar vanalles aan is toegevoegd met zogenaamde fantastische claim (opname en Ph-bullshit, etc)

Maar creapure creatine is degene die je moet hebben, heeft verder niets met zuivel of gist te maken.

Aah top dankje wel, ga meteen besellen ;)

zitten ook anabolen in ;)

Hallo allemaal
Nu kan ik nergens een voedingsetiket vinden wat er allemaal in zit. Heb een melk allergie en mag niet al te veel gist. Wil daarom zeker weten of er geen extra producten zijn toegevoegd.

Mvg Bjorn

http://www.creapure.com/en/creapure-in-athletics/leader-in-quality/creapure-purity

Typical analytical values for Creapure®:
Creatine monohydrate: min. 99.95%
Creatinine: < 67 ppm
Dicyandiamide (DCD): < 30 ppm
Dihydrotriazine (DHT): not detectable

Hallo allemaal

Mvg Bjorn

Creapure is voor zover ik weet de meest zuivere creatine die er te krijgen is, hier kun je dus nooit de fout mee ingaan. Dosering Creatine monohydrate is hierin minimaal 99.95% ;)

Terug
Naar boven