- Waardering
- 2
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benchMarc zei:
benchMarc zei:
benchMarc zei:
sparma voor benchmarcMee eens. Ook dus weer in dit topic. Iedereen die nu zo'n grote mond heeft: de veiligheid van Nederland is toch zo belangrijk? Nu, wacht dan even tot hij daar op school zit. Kan je hem elke dag precies lokaliseren en tot aktie overgaan. Dan is er toch geen excuus meer om het niet te doen?RichardV zei:Nou, dit vind ik nu een goede actie. Iedereen die uit die omgeving een schurft hekel aan hem heeft kan hem dadelijk te grazen nemen. Maar nee, iedereen altijd grote mond, maar een keer tot een daad overgaan ho maar!
benchMarc zei:

Dat weet ik. En ik weet ook dat ik het zelf (tenzij persoonlijk aangevallen) nooit zal doen. Dat weerhoud me er dus wel van om een grote mond te hebben. Mij zal je dus niet horen zeggen dat "ze" hem dood moeten schoppen. Wat nou, "ze"? Als het zo belangrijk voor je is, dan moet je ook zelf de verantwoording nemen. Ben je bang om gepakt te worden, of vindt je een retourtje Leeuwarden te duur, dan is het blijkbaar ook helemaal niet belangrijk voor je. Wat begrijpelijk is, maar dan moeten mensen ook geen grote mond hebben over dat soort zaken.Peoples zei:mag geen eigen rechter spelen in Nederland dj_phreak
shabaz zei:
wat erg voor je! geconduleerd