Fitness Seller

Samir A toegelaten op school

Leeuwarden.... (do i have to say more) ;)

Zalig zijn de onwetenden. Jammer dat er weer mensen zijn die niet onder ogen willen zien wat voor ramp je binnenhaalt.

Wat een moraalridders.

Nou, dit vind ik nu een goede actie. Iedereen die uit die omgeving een schurft hekel aan hem heeft kan hem dadelijk te grazen nemen. Maar nee, iedereen altijd grote mond, maar een keer tot een daad overgaan ho maar!

dan weet je iig waar je moet wezen om deze mislukte scheikundige te liquideren:shoot:

De school kan hem wel welkom heten, maar of de leerlingen dat ook doen.....:rolleyes:

Ik hoop van niet!!

Ik hoop dat ze hem doodslaan.

RichardV zei:
Nou, dit vind ik nu een goede actie. Iedereen die uit die omgeving een schurft hekel aan hem heeft kan hem dadelijk te grazen nemen. Maar nee, iedereen altijd grote mond, maar een keer tot een daad overgaan ho maar!
Mee eens. Ook dus weer in dit topic. Iedereen die nu zo'n grote mond heeft: de veiligheid van Nederland is toch zo belangrijk? Nu, wacht dan even tot hij daar op school zit. Kan je hem elke dag precies lokaliseren en tot aktie overgaan. Dan is er toch geen excuus meer om het niet te doen?

mag geen eigen rechter spelen in Nederland dj_phreak

Peoples zei:
mag geen eigen rechter spelen in Nederland dj_phreak
Dat weet ik. En ik weet ook dat ik het zelf (tenzij persoonlijk aangevallen) nooit zal doen. Dat weerhoud me er dus wel van om een grote mond te hebben. Mij zal je dus niet horen zeggen dat "ze" hem dood moeten schoppen. Wat nou, "ze"? Als het zo belangrijk voor je is, dan moet je ook zelf de verantwoording nemen. Ben je bang om gepakt te worden, of vindt je een retourtje Leeuwarden te duur, dan is het blijkbaar ook helemaal niet belangrijk voor je. Wat begrijpelijk is, maar dan moeten mensen ook geen grote mond hebben over dat soort zaken.

daarmee ben ik het wel eens phreak!!

Holy Shit, Ik zit op de NHL .

nou dan kun je behoorlijk schaatsen!!

• Topic Starter Topic Starter
shabaz zei:
Holy Shit, Ik zit op de NHL .
:eek: wat erg voor je! geconduleerd

en karma voor benchmarc!
edit--

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je benchMarc opnieuw punten kan geven.

Het zou zo ongelofelijk vet zijn als ze hem gewoon de 1e dag, tijdens zijn 1e les ten aanzien van de hele klas terplekker helemaal kapot trappen. Laten we het hopen.

wat heeft die kerel eigenlijk gedaan?

Terug
Naar boven