AndroidHealthClinic

Samir A toegelaten op school

Sportfood.nl zei:
Die kerel heeft aantoonbaar voorbereidingen getroffen voor het plegen van een aanslag t/m het maken van een afscheidsvideo toe.
Vervolgens erkent de rechter dat dit het geval maar vindt tegelijkertijd dat de voorbereidingen een dusdanig amateuristisch karakter hadden dat er niet van een echte dreiging sprake kon zijn.
Dus mag hij weer naar school om zijn plannen wat serieuzer vorm te geven en is het wachten op de volgende aanslag.
Dit land spoort echt niet meer.

jepz..en nu staat de Verhofstadgroep terecht, en weer bestaat de kans dat ze vryuit gaan: verdenkingen? Wapenbezit, handgranaatgooien naar politieman, plannen voor met bom-auto een winkelcentrum binnen te rijden, nederland tot islam bekeren/ ongelovigen vermoorden, plattegronden van de regeringsgebouwen, plannen op moorden politici, ze hebben getuige bedreigt etc etc.. En dan goede bekende van hun de Theo van Gogh heeft vermoord..Oja komt ook wel lekker goed uit dat Samir scheikunde als hobby heeft.

nog meer gekkigheid?? Ja ze erkennen rechtssysteem hier niet en mogen van allah geen advocaat hebben. Toch krygen ze de beste advocaten van nederland, zodat deze advocaten weer lekker in t nieuws komen en publiciteit krygen. Wss gaat het ze ook nog lukken om die domme rechters te overtuigen dat de groep grotendeels vrijkomt. Ik hou mn hart vast voor wat er dan kan gebeuren..iedereen weet hoe erg die fundamentalisten kunnen zijn. Over de hele wereld worden terr. aanslagen gepleegt door dit soort gekken..nu is nederland aan de beurt..de enige maatregelen die hier worden genomen zijn campagne dat je goed op je tasje moet letten op t station??? Maarjaa we zullen zien....

Peoples zei:
Leeuwarden.... (do i have to say more) ;)

Zalig zijn de onwetenden. Jammer dat er weer mensen zijn die niet onder ogen willen zien wat voor ramp je binnenhaalt.

Ja kijk, een beetje plat gezegd, daar in het hoge noorden, kennen ze bijna geen buitenlanders, dus ook geen allochtone moslims, dus ook geen terroriserende moslims, dus geloven ze nog in het sprookje dat het allemaal aardige mensen zijn en dat degenen die zeggen dat dat niet zo is, allemaal onwetende rare racisten zijn. :(

De PvdA had tijdens die opleving van Pim Fortuyn nog steeds een grote aanhang in het noorden, juist om die reden.

Precies,
het is allemaal de schuld van de pvda.

???????

zalig zijn de onnozelen

mwah iemand beoordelen op iets wattie niet heeft gedaan maar misschien eventueel zou kunnen doen is natuurlijk niet makkelijk voor een rechter

Sport2000 zei:
mwah iemand beoordelen op iets wattie niet heeft gedaan maar misschien eventueel zou kunnen doen is natuurlijk niet makkelijk voor een rechter
Precies.

En voor degenen die minder snel van begrip zijn: als dit precedent geschept zou zijn, dan kon praktisch iedereen van deze site preventief opgepakt worden voor toekomstige aankoop en bezit van medicijnen zonder recept (AS). Want iedereen heeft er hier wel eens aan gedacht, over gelezen, is in het AS-forum geweest, etc.

Marc W zei:
Ja kijk, een beetje plat gezegd, daar in het hoge noorden, kennen ze bijna geen buitenlanders, dus ook geen allochtone moslims, dus ook geen terroriserende moslims, dus geloven ze nog in het sprookje dat het allemaal aardige mensen zijn en dat degenen die zeggen dat dat niet zo is, allemaal onwetende rare racisten zijn. :(

De PvdA had tijdens die opleving van Pim Fortuyn nog steeds een grote aanhang in het noorden, juist om die reden.

lul niet zo slap man

dj_phreak zei:
Precies.

En voor degenen die minder snel van begrip zijn: als dit precedent geschept zou zijn, dan kon praktisch iedereen van deze site preventief opgepakt worden voor toekomstige aankoop en bezit van medicijnen zonder recept (AS). Want iedereen heeft er hier wel eens aan gedacht, over gelezen, is in het AS-forum geweest, etc.

En toch vind ik dat daar nog wel een verschil in zit. Wanneer iemand A.S. gaat gebruiken, brengt hij daar alleen maar zichzelf mee in gevaar. Maar wanneer hij een aanslag doet, brengt hij andere onschuldige mensen in gevaar.

Ik geef je dus van de ene kant gelijk dat je iemand niet zomaar mag arresteren. Maar je moet wel in overweging nemen wat er belangrijke is imo.

CoD zei:
En toch vind ik dat daar nog wel een verschil in zit. Wanneer iemand A.S. gaat gebruiken, brengt hij daar alleen maar zichzelf mee in gevaar. Maar wanneer hij een aanslag doet, brengt hij andere onschuldige mensen in gevaar.
Roid rage is ook een gevaar voor de samenleving. Althans: zo lijken de politici er wel over te denken. Plus dat het, als het echt allemaal zo ongezond is, de nette burgerij ook geld kost i.v.m. ziektekosten. Dus redenen genoeg om het ook voor AS te doen. Slaat nergens op, maar zou dan technisch gezien wel kunnen.

Ik denk dat dat hele onderzoek naar doping in Nederlandse sportscholen gewoon iets is om de mensen effe mee te sussen. Een uitzinnige BB-er met riod-rage is natuurlijk een nachtmerrie voor vele mensen.

Uiteindelijk zullen er wss gewoon maatregelen getroffen worden al naargelang de overlast die ermee veroorzaakt wordt. Ik denk dat de kans zeer klein is dat je daadwerkelijk gepakt zal worden en zou er mn kuurtje niet voor laten iig (niet dat ik ooit zou kuren ofsow).

Punt is dat de mensen banger en banger gemaakt worden en een regering willen die kordaat optreedt, zoals nu effe het geval is in de sportscholen.

Wat Samir A betreft; Bekijk ook eens de armoede in de 3e wereld; Hoeveel willen onze mensen van hun persoonlijk bezit opofferen om de mensen daar kans op een beter bestaan te geven? het antwoord is even pijnlijk als nihil. Solidariteit is blijkbaar een naieve gedachte... Met liefde en begrip koop je geen brood.

Alleen spijtig dat mensen niet beseffen dat deze volkeren "uitgehongerd" zijn en binnen afzienbare tijd met een stormram voor onze deur zullen staan. De eerste getuigen daarvan zijn gevallen als Samir A, die zich gesteund voelen door een ideologie die dit niet meer pikt, al moet je natuurlijk een steek los hebben om zulke gedachten daadwerkelijk uit te voeren.

Dit gevaar bevat imo een soortgelijk dillema. Hoeveel van hun persoonlijke vrijheid en privacy willen mensen opofferen om zichzelf in te dekken tegen terrorisme, en welke garanties biedt dat? Laat een serieuze aanslag plaatsvinden in Nederland en je weet het antwoord. De middelen die dan ingezet worden zullen ruimschoots het budget voor ontwikkelingshulp overschrijden. Dit terwijl een goed-georganiseerde splintercel practisch onpakbaar zal blijven.

Conclusie; Geduld en vertrouwen werkt niet en terrorisme werkt wel!!! "Fear is stronger than Love"

guardian zei:
Ik denk dat dat hele onderzoek naar doping in Nederlandse sportscholen gewoon iets is om de mensen effe mee te sussen. Een uitzinnige BB-er met riod-rage is natuurlijk een nachtmerrie voor vele mensen.

Uiteindelijk zullen er wss gewoon maatregelen getroffen worden al naargelang de overlast die ermee veroorzaakt wordt. Ik denk dat de kans zeer klein is dat je daadwerkelijk gepakt zal worden en zou er mn kuurtje niet voor laten iig (niet dat ik ooit zou kuren ofsow).

Punt is dat de mensen banger en banger gemaakt worden en een regering willen die kordaat optreedt, zoals nu effe het geval is in de sportscholen.
Dat is inderdaad van alle tijden: maak mensen bang, en ze geven de machthebbers steeds meer vrijheden.

Dit gevaar bevat imo een soortgelijk dillema. Hoeveel van hun persoonlijke vrijheid en privacy willen mensen opofferen om zichzelf in te dekken tegen terrorisme, en welke garanties biedt dat? Laat een serieuze aanslag plaatsvinden in Nederland en je weet het antwoord. De middelen die dan ingezet worden zullen ruimschoots het budget voor ontwikkelingshulp overschrijden. Dit terwijl een goed-georganiseerde splintercel practisch onpakbaar zal blijven.

Conclusie; Geduld en vertrouwen werkt niet en terrorisme werkt wel!!! "Fear is stronger than Love"
helemaal mee eens.

enige oplossing hiervoor: een soepelere interpretatie van het begrip dreiging.

Ik vind dat er zeker een mogelijkheid moet zijn om zulke idiote gasten op tijd te kunnen bestraffen. Niet voor niks geldt in het strafrecht ook het: voorkomen van misdrijven, ofwel preventie!

Je moet idd wel voorzichtig zijn waar je precies de grens trekt, maar onmogelijk lijkt het me zeker niet!

CoD zei:

Ik geef je dus van de ene kant gelijk dat je iemand niet zomaar mag arresteren. Maar je moet wel in overweging nemen wat er belangrijke is imo.

Nou, hier heb ik dus ook wel eens over na lopen denken. Maar denk eens na, je gaat aan de A.S.,stel je wordt ziek.. en dan(stel dat je een nieuw setjes nieren nodig hebt o.i.d, kom je op een wachtlijst etc.)? Dan ga je naar je ziektekosten verzekeraar. Kost de samenleving dus geld. Ik weet niet of dit een logische beredenering kan zijn, maar dit lijkt mij opzich wel logisch.

De overheid is er bij gebaat om voor haar burgers te zorgen. Bijv. een campagne tegen roken, tegen dik zijn/worden, tegen drugs en ga zo maar door.

Marc W zei:

Echt slap gelul inderdaad zonder enige onderbouwing. Ik woon zelf in het ''hoge noorden'' maar wij kennen hier ook echt wel buitenlanders en hebben ook echt wel problemen (spanningen) tussen deze groepen. Jij komt zelf niet vaak in Groningen denk ik anders zou je wel anders praten. Natuurlijk hebben wij hier niet zoveel allochtonen als in de randstad maar dat we geen buitenlanders en geen allochtone moslims kennen is echt BULLSHIT 1e klas.
Echt typisch iets voor een stadsmens om zoiets te zeggen vind ik.

Terug
Naar boven